Çok kötüyüm ama bu abartı mı sizce?

Herkesin derdi kendine tabi ama canım çok sıkkın ağlıyorum aralıksız günlerdir. Ailemden uzaktayım okuyorum babam zor işler yapıyor işten kovuldu birikimi var ama ev almaya yetmez. Berbat hissediyorum ağlıyorum bir de ondan para alıyordum kiram için bu da canımı yakıyor günlük ihtiyaçlarımı karsiliyor ama kira param yok okulda yoğun geçiyor son sene diye. Üstüne kötü bir ayrılık yaşadım günler önce bir de şimdi bu olunca aşırı yıprandım

Çok kötüyüm ama bu abartı mı sizce?
Cevapla