Hersey anlamsız geliyor, hicbirsey hissetmiyorum. sadece boşluk. durgunluk?

hersey anlamsız geliyor, hicbirsey hissetmiyorum. sadece boşluk. durgunluk.

kendime kızıyorum potansiyelimi gerceklestiremiyorum. ne yapmaya calissam hep sonrasi ve ölüm aklima geliyor ve herseyin boşuna olduğunu dusunup vazgeçiyorum. sıkılmıyorum, mutsuz da degilim sadece hicbirsey hissetmiyorum. ne degisik bi hayat.

Güncellemeler
+1 yıl
ne kadar bos beles insan var bu sacma yerde.
Güncellemeler
+1 yıl
upp gncl
Hersey anlamsız geliyor, hicbirsey hissetmiyorum. sadece boşluk. durgunluk?
Cevapla