Güncellemeler
+1 yıl
ne kadar bos beles insan var bu sacma yerde.
Güncellemeler
+1 yıl
upp gncl
hersey anlamsız geliyor, hicbirsey hissetmiyorum. sadece boşluk. durgunluk.
kendime kızıyorum potansiyelimi gerceklestiremiyorum. ne yapmaya calissam hep sonrasi ve ölüm aklima geliyor ve herseyin boşuna olduğunu dusunup vazgeçiyorum. sıkılmıyorum, mutsuz da degilim sadece hicbirsey hissetmiyorum. ne degisik bi hayat.
Bu saçma düşüncelerden kurtulun artık. tamam ölüm var ama ne için yaşıyorsun ölmek için mi bir sebebi olmalı
bi sktr gt ya
Cevap
0Cevap
Namazı öneririm
haklısın hafiz insallah.
saol🌹🌹
Depresyon
İşsizsin.
sen de cinsiyetsizsin bu daha ağır.
Yine de beyinsiz olmaktan yeğdir. Dön de yazdıklarına bir bak. Tek sorunun uğraşın olmadığı için canının sıkılması ve bu durumda olan tek kişi sen değilsin.
ikile freud.
Tüh pohpohlayamadık seni dimi işte diyorum canınız sıkılıyor başka derdiniz yok sizin.
freud sen benden beter bi ruh hastasisin ikile dedim.
Bak en azında ruh hastası olduğunu bilmen de bir şey.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?