Neden sürekli boşluk hissine düsüyorum bunun kesin çaresi var mı yokolabilir mi bu his?

Sanki her ihtimal olabilir miş gibi hissettiriyor bu his mesela tanrı varda olabilir yokta olabilir ya da belki gerçeklikte değiliz ya da ölümden sonra yaşam varda yokta olabilir vb gibi celişkiler yaşıyorum neden böyle oluyor bunların kesin olarak geçmesi için ne yapabilirim
Neden sürekli boşluk hissine düsüyorum bunun kesin çaresi var mı yokolabilir mi bu his?
Cevapla