Kötü hissediyorum kendimi ben böyle bir durumla karşılaşınca. Zeki zannediyorsun, açıklama yapıyorsun ama birden fark ediyorsun ki o bambaşka bir şey söylüyor. Üzücü.

Kötü hissediyorum kendimi ben böyle bir durumla karşılaşınca. Zeki zannediyorsun, açıklama yapıyorsun ama birden fark ediyorsun ki o bambaşka bir şey söylüyor. Üzücü.

Bir şey demezdim hayal kırıklığı yaşarım
Cahilsin keşke ölsen derim :)
Cevap
2Cevap
Devam ettiği konudan sonlandırırım, tekrarı da olmaz kendisiyle birdaha.
O yüzden beklentiyi yüksek tutmuyorum sonra hayal kırıklığı oluyor
Soğurum. İletişimi keserim
Çok acımasızsın.
Korktum. :)
Üzülürüm, yardımcı olmaya çalışırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar