Bana şiddet uygulayan erkeği terk ettim, ne söylemek istersiniz o erkeğe?

Ekim 2016 Tarihinde Lisede bir erkek ile tanıştım. biraz konuştuk 18-19 yaşında olduğunu söyledi ben ilk başta bilmiyordum o kadar büyük yaşta olduğunu. terbiyesiz konuştu bende ona tokat vurdum sonrada bana dokunmaya kalkıştı benimle yatacak mısın dedi onu itekledim bana dokunmasına izin vermedim. iki gün sonra bana şiddet uyguladı beni darp etti işkence yaptı iki kolumu darp etti ağzımı sıkıca kapattı. bende o erkeği terk ettim zaten sevgili değildik. bana nasıl ne gözle baktığına emin değilim ama kötü niyetli kötü erkek olduğu belliydi. okula gitmedim bir süre sonra mesaj gönderdi sen okula gel seni çok kötü dövecem dedi okula gitmedim gece olunca bana başka hesap dan mesaj gönderdi ' gelseydin okula seni dövecek dim korktun işte " dedi. . Onu ben her yerde engelledim onu görmek istemiyorum çünkü.. tüm hesaplarına engel attım. ne söylemek istersiniz o erkeğe?

Bana şiddet uyguladı beni dövdü eskiden okulda. o erkeğe ne yazmak isterdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
O erkek bana tokat bile vurmadı yinede onu terk ettim. dayakçı birisiydi niye bir erkeği dövmüyor. erkeğin müsveddesi gitsin erkekleri dövsün korkak kendisidir.
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek adam bir kıza el kaldırır mı erkek sen git erkekleri döv
Bana şiddet uygulayan erkeği terk ettim, ne söylemek istersiniz o erkeğe?
Cevapla