Sevgilim yok, depresyondayım, hiç bir şey istemiyorum. Nasıl modumu yükseltirim?

Sevgilim yok. Böyle gidecek bilmiyorum. Depresyondayım. Hiç bir şey istemiyorum bazen Nasıl modumu yükseltirim?

Sevgilim yok, depresyondayım, hiç bir şey istemiyorum. Nasıl modumu yükseltirim?
Cevapla