Kendimi çok yanliz hissediyorum bu duygudan nasıl kurtulurum?

Çok arkadasi olan biri değilim aslında kendimide seviyorum normalde özgüvenli biriyim ama hayatıma giren bazı kişiler özgüvenimi düşürdü beni seven kişilerde oluyor ama onları ben sevmiyorum benim sevdiğim kişilerle aram bozuluyor çok yalnızım böyle yalnızlıktan bunaldığım için bazen saçma sapan işlere girişiyorum sonra pişman oluyorum kötü yorumlar yapmayın ama ben kapalı biriyim ve sırf böyle psikolojikmen bu durumdan dolayı açılmayı düşündüm hatta üniversitede başka bir şehirde okuyorum tek bir ara açıldım dışarı falan çıktım ama kapalıyım hâla saçma sapan ortamlara girdim kendimde saçma sapan değişiklikler yaptım dikkat çekmek için bunlar cidden normalde kendimi severim ama artık psikolojim bozuldu çok takıntılı biriyim istediğim kişiyi elde edemezsem aşırı takarım ama peşindende fazla koşmam kafamda çok kuran biriyim yani çabuk bağlanırım insanlara biraz sevgi açlığı var sanırım bende bilmiyorum kendimi aşırı yanliz hissediyorum bütün gün uyuyorum düşünmemek için nasıl bu durumlardan kurtulabilirim arkadaş olsun sevgili olsun karşıma çıkan insanlar hep beni üzüyor aşırı da kıskanç biriyim bunları aşamıyorum bazen akşamları bunalıyorum ev üstüme geliyor tek başıma dışarı çıkıyorum başım beladan ayrılmıyor yanlız kalmamak içinde sevmediğim çok kişiyle konuştum ama duygusal olarak bisey hissetmiyorum psikolojikmen çökmüş gibiyim

Kendimi çok yanliz hissediyorum bu duygudan nasıl kurtulurum?
Cevapla