- Ben tanımadığım birisinin arkadaşlık teklifine olumlu bakmam , tanımadığı birisiyle yakınlaşmak isteyen birisi hoş gelmez bana.


Arkadaş olmakta ne tür bir suç olabilir ki..
İnsanlar birbirini tanımadan nasıl arkadaş olacak, nasıl sevgili olacak veyahut nasıl dost olacak..
Olmasın alaca
Sıcakkanlı biri olduğum için olumlu bakarım
Cevap
4Cevap
Kabul ederim zaten beklediğim gibi çıkmazsa hayatımdan çıkartırım
Bu kim yahu derim, direkt silerim.. Kimdir, necidir, nerden bulup eklemiş beni diye düşünürüm..
Pek umrumda olmaz kabul etmem
Zekâsı ile büyülediyse olabilir.
Hoş bakmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar