Arkadaslarimin cogu simdiden kenara 3 5 bir şey koyup biriktiriyor. Benim de annem yok ben de etrafima bakip kaygilaniyorum sanki hayatimda her sey yolundaymis gibi. Bu normal mi? Hem çeyiz gerekli mi? Ne gerek var ayrica ben boyle biri degildim neden boyle dusunceler beni gerdi ki hayret ediyorum kendime doğrusu
Yok daha neler, çeyizden önce ayaklarının üstünde dur onun acelesi yok ahahaha.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çeyizin yoksa çok şanslısın çünkü çeyiz dediğin zıkkım sadece sandıkta duruyor modası ve ürünleri çok eski olmuş oluyor dantel falan bizim 2 sandıkta duruyor yavaş yavaş dağıtmaya başladık sağa sola koca göbekli tvmiz yokki ortasından baklava gibi sarkıtalım danteli falan
ceyiz dedigin ivir zivir mi birinci olarak kiz beyaz esya vs alir hali perde alir bunlar ivir zivir mi lif yelek vs el isi yapar alir bunlar gerekli ivir zivir
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 20 yaşındayım ve henüz bir aday yokken ve üniversiteye gidip meslek sahibi olmamışken çeyizim yok tribine girmem normal mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yok daha neler, çeyizden önce ayaklarının üstünde dur onun acelesi yok ahahaha.
Çeyizin yoksa çok şanslısın çünkü çeyiz dediğin zıkkım sadece sandıkta duruyor modası ve ürünleri çok eski olmuş oluyor dantel falan bizim 2 sandıkta duruyor yavaş yavaş dağıtmaya başladık sağa sola koca göbekli tvmiz yokki ortasından baklava gibi sarkıtalım danteli falan
ceyiz dedigin ivir zivir mi birinci olarak kiz beyaz esya vs alir hali perde alir bunlar ivir zivir mi lif yelek vs el isi yapar alir bunlar gerekli ivir zivir
@kendalliste_ beyaz eşyada ıvır zıvır sen onu alıp evlenıp yerıne koyana kadar alet tedavulden kalkıyor bunuda unutma
İnternetteki yeni gelinlerin evlerine, sunumlarına falan çokça maruz kaldıysan bilinçaltın bu şekilde seni rahatsız ediyor olabilir sjsytxvxjx
Ay geri kafalı zihniyetinizden çıkın okulana bak ne çeğizi ya he geç kaldın yazık 10 yaşında alıcaktın
Öyle bir durum yok düşünme geri kafalı zihniyetli gibi ah çeyiz ah biri çıkmadı diyip
Okuluna önce işine bak
O şekilde diyen geri kafalı zihniyet geri kalmış kişiler işte
daha önce aklıma bile gelmemişti çeyiz yapan mı kaldı
Kusura bakma da cevren cok yobaz cahil alt kesimden
İş evliliğe gelince iki günde alınır eşyalar
Önemli olan iş sahibi olmak düzgün biriyle tanışmak
Sıkma canini çeyize gerek yok.
Bence çeyiz çokta gerekli bir şey değil
Kendi esyalarini al yeter
Değil
Normal değil
Kspspfpvp aday bul hele
normal