Mezun oldum ama tecrübesizim diye kimse işe almıyor. Onlar almazsa nasıl tecrübe kazanacağım?

Yeni mezunum ama herkes tecrübeli arıyor. E onlar almazsa ben nasıl tecrübe kazanacağım? Saçmalık değil mi?

Mezun oldum ama tecrübesizim diye kimse işe almıyor. Onlar almazsa nasıl tecrübe kazanacağım?
Cevapla