Hayatımda hiçbir şey yolunda gitmiyor ama neden umudumu kaybetmedim?

Kendimi o kadar yanlız ve sevgisiz hissediyorum ki yaşadıklarımı bi kaleme alsaydım roman olurdu kirmadigim kadar kırıldım incitmedigim kadar incittiler beni iyiligim ve safligim hep aptallık olarak anlaşıldı defalarca kez ölmek istedim her uyandığımda keşke uyanmasam dedim nefes almak zorunda hissettim kendimi daha iyi bir hayatim neden olmasın diye düşündüm bunca olumsuzluğa rağmen neden umudumu kaybetmedim bilmiyorum.

Hayatımda hiçbir şey yolunda gitmiyor ama neden umudumu kaybetmedim?
Cevapla