Içim cok sıkıliyor surekli iclu içli nefes alip veriyorum. Çok bunaldım ölücekmişim gibi hissediyorum bir yandan istiyorum ölmek hemde çok bir yandan korkuyorum. Sevdigim kadar sevilmiyorum herķes ikiyuzlu kibirli egolu kendi beğenmiş insanlar yuzume gulup arkamdan konusuyorlar. Insanlar cok kotu 😪😪😪 çok yoruldum deger vermekten namaza başladım biraz daha iyiyim ama iç sıkıntim gecmiyor. 😪😪😪😪
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sıkıntilarini birisini. anlat dertles birazdaha iyi olursun
Kimse iş yapamıyor ekonomi kotu vs ulkenin genel durumu ve dunyanin genel durumu kotu hem o kaygi var hemde kendimi aşıri kotu hissediyorum durup dururken ağliyorum, ölecekmişim gibi hissediyorum, kabuslar görüyorum kimseyle konuşamıyorum. Konuşmuyorum bir yandan yalnız olmak istiyorum bir yandan hiç istemiyorum biri beni bogazliyormuş gibi kalbim sıkışıyor başim donuyor. Namaz kılmaya basladım, kuran dinliyorum, okuyorum biraz daha iyiyim ama hala ara ara kotu oluyorum hemde çooook bir yandan ölmek istiyorum bir yandan hala guzel seyler olabilecegi umudu tasiyorum. Artik eski nesem yok eskisi gibi degilim çok fazla gulumserdim şimdi icimden hic yalandanda olsa gulumsemek gelmiyor. Çok agir geliyor artik yaşam
ozelden yazarmisin konusalim
İçini sıkan hiç bir şeyi düşünme. Bunu alışkanlık haline getirirsen hiç bir şey kalmaz.
Düsunmiyim diyiyorum ama bizzat içindeyim beni sıkan insanların içinde ve gidemiyorumda mecbud içlerindeyim. Insan olsalar gitmekte istemiyorum zaten ama çok boguluyorum heryer üstüme geliyor başim agriyir midem bulaniyor hasta oluyorum. Gulumsemeyi severdim ve hep gulumserdim simdj Içimden artik insanlara gulumsemek bile gelmiyor
Onların içinde olduğuna bu kadar yoğunlaşmayı bırak. Şöyle düşün binlerce insanın olduğu bir caddede yürüyorsun veya tıka basa dolu bir otobüsün içindesin yalnızsın etrafındaki insanların ne olduğu ne yaptığı hiç aklına takılır mı? Hayır... Şu anda içinde bulunduğun ortamda da aynı şeyi düşün sana bulaşmadıkları sürece kendine odaklan. Sana bulaştıkları mecburi. durumlarda ise yapman gereken bir şey varsa yap ve hemen sıyrıl o psikolojiden.
Kimse iş yapamıyor ekonomi kotu vs ulkenin genel durumu ve dunyanin genel durumu kotu hem o kaygi var hemde kendimi aşıri kotu hissediyorum durup dururken ağliyorum, ölecekmişim gibi hissediyorum, kabuslar görüyorum kimseyle konuşamıyorum. Konuşmuyorum bir yandan yalnız olmak istiyorum bir yandan hiç istemiyorum biri beni bogazliyormuş gibi kalbim sıkışıyor başim donuyor. Namaz kılmaya basladım, kuran dinliyorum, okuyorum biraz daha iyiyim ama hala ara ara kotu oluyorum hemde çooook bir yandan ölmek istiyorum bir yandan hala guzel seyler olabilecegi umudu tasiyorum. Artik eski nesem yok eskisi gibi degilim çok fazla gulumserdim şimdi icimden hic yalandanda olsa gulumsemek gelmiyor. Çok agir geliyor artik yaşam
Bu dediklerinin hiç biri seni bu kadar kötü etmeye değecek şeyler değil. Hiç gerek yok ekonomi falan düşünmeye. Şu an için senin sağlığını düşünmen lazım böyle giderse sağlığını bozacaksın. O yüzden bu düşüncelerinve kaygıları bırak. Tevekkül et.
Birikmişlikler var boguluyorum insanlardan sahteliklerini hazmedemiyorum basitliklerini hazmedemiyorum!!! Kimseyle tek kelime dahi konusmak istemiyorum. Cok yoruldum insanlarla ugrasmaktan sıkıldım aklımla oynuyorlar nefret ediyorum artik hepsinden sevmiuorum kimseyo artik kacacak yerimde yok😪😪😪😪 namaz kiliyorum dua ediyorum ama onlarin yuzumu gorunce yine daraliyorum
Sakin kalmak için çalış takılma kimin ne yaptığına
bir şey sorucam size
Mudürüm afganistanli 10 yildir turkiyede imam nikahli evli herkesten saklıyor resmi nikah yok vs ve surekli denk geliyorum bağira cagira telefonda biriyle kavga ediyor bağıra cagira ama cok sert sekilde sizce ne sıkıntisı vardir ilac felanda kullanmaya başladı
Telefonda sürekli bağırarak konuşuyorsa vardır sorunları
Çok bagiriyor sordum derdiniz ne diye soylemiyor
Evli oldugunuda bir ben biliyorum zaten
Karışma boş ver
Aslında karışmiyordum benide ilgilendirmez diye dusunuyordum ama sonrasında ilac felan kullanmaya baslayinca icine atip hastalik olmasin biriyle paylasirsa sıkıntisini rahatlar diye konusmak istedim. En onemli sirrini zaten biliyorum
Yine de boş ver bence.
Neden
Ayipmı olur
Ayıp olmasından değil de o tür problemler canını sıkar.
Benimmi
Evet
Neden canımı sıksın sadece biraz üzer
Mudürüm çok mutsuz ve hasta oluyor bu durum cok dikkatimi cekiyor o yüzden yardimci olmak istiyorum ona insan icine atinca bedeni hastalik olarak kusuyor. Kendimden biliyorum. Muhtemelen yapacak hicbir seyim olmaz ama enazından anlatip konustugu icin rahatlar.
Üzülmek canını sıkma değil mi?
Ayni sey ama can sıkma olayını biraz kişisel gibi algiliyorum. Sorumluluk gibi benden kaynaklı durum gibi dusunuyorum. Üzülme olayı ise anlik üzulursun ya da uzun vadeli uzülursun geçer ama yük olmaz omuzuna
Biraz insanlardan uzak dur.
Uzak duruyorum artik istesemde istemesemde kimseyle konusasim yok icimden gelmiyor hicbir sey
Kimse iş yapamıyor ekonomi kotu vs ulkenin genel durumu ve dunyanin genel durumu kotu hem o kaygi var hemde kendimi aşıri kotu hissediyorum durup dururken ağliyorum, ölecekmişim gibi hissediyorum, kabuslar görüyorum kimseyle konuşamıyorum. Konuşmuyorum bir yandan yalnız olmak istiyorum bir yandan hiç istemiyorum biri beni bogazliyormuş gibi kalbim sıkışıyor başim donuyor. Namaz kılmaya basladım, kuran dinliyorum, okuyorum biraz daha iyiyim ama hala ara ara kotu oluyorum hemde çooook bir yandan ölmek istiyorum bir yandan hala guzel seyler olabilecegi umudu tasiyorum. Artik eski nesem yok eskisi gibi degilim çok fazla gulumserdim şimdi icimden hic yalandanda olsa gulumsemek gelmiyor. Çok agir geliyor artik yaşam
Aşırı negatif hali var send e
Aslında öyle değildim hatta aşırı guler yuzluydum hemde cok hep gulumserdim ama artik gelmiyor içimden bir şey
Seni mutsuzluğa iten şeyler olmuş. Belki de onların senin enerjini tüketmesine izin vermemelisin.
Uzak duruyorum asiri mesafe koydum ama ayni yerde oldugumuz gercegini degistirmiyor!! Sahtelikleri canimi cok sıkıyor içimi sıkıyor bunaldım yoruldum bıktım kimseyle tek kelime konuşasim yok yüzlerini bile gormek istemiyorum kimsenin!!
Böyle devam et kendini sev
Onlar yanaşiyor tek guluslerine anlık kaniyorum ama o mesafwyi asla bozmuyorum
Kanma saf mısın sen
O yuzden bakmiyorum yuzlerine hemen inaniyorum sonra eskisi gibi kaba oluyorlar bende şu an asla taviz vermiyorum
İyi yapıyorsun eğer öyle ise ne işiyle uğraşıyorsun
Servis elemaniyim asil meslegim stilistlik iş bulamadim karsimada hep kotu insanlar cikti bende ilk defa iyi zannettim insanları bunlarda kotuymus
Aşiri diken ustundeyim yanlis anlayacaklari bir sey yapmamak için gobegim catliyor aman yanlis anlamasinlar cunku tavirlarindan gecilmiyor sonrasinda
Mesela şimdi bugun mudurum sirf mutsuzum ve bunu acik sekildr belli ediyorum diye tavir aldi
Şimdi cumaya gittiler gelsinler kafama gore izin almadan ve sormadan disari cikicam hava almaya artik kimseye boyun egmiyicem tavra tavir
Ne servisi pek anlayamadım. Tanrılarını koy böyle ne güzel
Cay kahve felan yapiyorum
Bugun cok tavir koydum vicdanim sızladi acikcası herkesin modunu dusurdum.
Sen çok insancılsın kötü olamıyorsun. Burcun ne
Koç burcuyum
Aslında siz sert dominant olmanız gerekirdi. Galiba ay ve gün tutmuyor. Hangi ay ve gün doğdunuz. Ayrıca keyfin yerinde mi şu an
Daha iyiyim herkese biraz mesafe koydum. Kendi dünyama cekildim insanlarla az iletişim kuruyorum eskisine göre çok daha iyiyim.
1997 Nisan ayinın 7'de doğdum
Burclara ilgim var ama pek anlamam siz anliyorsunuz sanirım.
İyi yapıyorsun. Böyle devam et. Burçlara ilgim var. Koçlar hassastır ve biraz sert. Hassas yanını sadece sevdiklerine göster.
Genelde hassas yanimi bilmeyen yoktur. Hiç tanimadigim kisiler bile konusma tarzimdan ve ses tonumda anliyorlar. Hep boylemisiniz sizi üzerler felan diyiyorlar hiç tanımadigim insanlar bile anlayip oyle soyluyorlar. Tanidigim kisilerde soyluyor.
Ses tonu bazen belli eder. Bir tanıdığım Koç burcu kadında sizin gibiydi. Hassas ve ürkekti. Bende olumlu etki bıraktı ben severim hassas insanları.
Ama çok zor zehir oluyor bazen hayat hem kendine hem cevrendeki kisilere hesey dozunda iyi ben belgesel izlerken bile ağliyorum çok cabuk affediyorum küsemiyorum hemen kanıyorum bunlarin cok buyuk eksileri oluyor maalesef 😒
Misal biri bana seslensin hemen yerimden sıçriyorum niye bu kadar korkuyorsun diyiyorlar boyleyim hemen ödüm kopuyor cok fazla panigim cok fazla detaylı ince ince dusunuyorum
Hiç ilişkin oldu mu? Çocukluğunda neler yaşadın acaba
Cocuklugum çok guzeldi çokkkk ozluyorum babam yoktu yurtdisindaydi iş icin orada kaliyordu ve çocuklugumun çoğu evresinde yoktu ona rağmen cocukluğum şahaneydi cok guzeldi iliklerime kadar özlüyorum. Ogretmenlerimin çok kötü muamelelerine maruz kaldıgim zamanlar vardi okul zamanları haricinde guzeldi.
Hiç ilişkim olmadı 25 yaşindayım hayatimda olmasina istedigim kisiler olduysada maalesef onlar tarafindan olmadi ben istemedim onlar istemedi derken bu yaşima kadar kimseyi hayatima almadim, Alamadım.
Neden olmadı peki güzel mi değilsin, özgüven mi sorun, kriter mi vardı ne gibi sorunların oldu
Aksine herkes guzel buluyor bakımsız biri değilim hatta çok saşiriyorlar hayatimda nasil birinin olmadığına. Fakat hem ozguvensizim, hem çok sessiz çok cekingenim, içine kapanik biriyim pek arkadasimda yoktur zaten hem soguk bulduklari icin hemde ben hayatimda cok insan istemedigim için hem utandigim icin vs
Anladım. Sende haklısın seni kırabilirler. Birde sanırım ilişki yaşamaya hazır değilsin gibi yorumlayabiliriz.
Aslında bir yandan istiyorum ama bir yanim istemiyor. Çok deger veriyorum insan iliskilerine hayatimda sevdigim insanlara ve onlari kaybetmekten onlarin hayatindan cikmaz zorunda kalmaktan onlarin hayatimdan cikmasindan korkuyorum. şu an bile o kaygidayim tek uzuntum bu zaten
Şu var birisiyle ilişki yaşarken bile kaygı yaşayacağın olgusu var anlattıklarına göre. Mesela ben fakirim, sevgiliyiz. Bunu dert edebilirsin. Bu konu sende kaygıya sebep olacağını düşünüyorum.
Dert ettigim tek şey bir gün ayrılma korkusu olur o kadar çevremdeki sevdigim herkese karsi laybetme korkusu yasiyorum hele son zamanlarda hatsafhada.
Bu zaten bildiğimiz konu. Aslında kaygılarını insana nasıl vurduğun önemli. Karşındaki insan anlayış sahibi ise sorun olmaz pek fazla diğer ise seni bırakır gider. her şey karşıya verdiğimiz enerjiyle alakalı.
Ben çok kaygiliyim bir yanim pozitif guleryuzlu enerjik bir yanim kaygiyla bogusan korkularla yuzlesmeye korkan kuruntulu bir yapi
Kardeşin var mı
6 kardeşiz 5 kız 1 erkek ama tabi herkes dagildi evlendiler benimle 3 bekar var onlarda baska sehirde digerleri kendi halinde felan
Kalabalık aile severim. Nerelisiniz
İstanbul
Bende cok seviyorum ama Şu an oyle bir kalabalıklık yok tabi
Nasıl istanbullu musun deden nereli
Dedem trabzonlu İstanbul'a gelmisler İstanbul'da dogup buyuduk
O zaman trabzon ama İstanbul yerlisi gibi duruyor. Neyse insanlık önemli. İstanbul’da yaşıyorsunuz o zaman.
Evet
Neyse size konuşma umarım iyi gelmiştir. Tanıştığımıza memnun oldum. İyi geceler.
Gitmeseniz
Buradayım buyurun
Uyuyacaksaniz ben tutmiyim sizi
Yok ben siz konuşmak istemediğinizi düşündüm yoksa bir sorun yok.
Istiyorum ama şimdi sizi tutmak istemem yarin gorusmek uzere o zaman
Uykum yok sizin de yoksa konuşmaya devam edebiliriz. Sizinle sohbet etmek isterim
Canım dönmedin, nasılsın iyi misin
Dönemedim kusura bakmayin
Estafullah
Bende aynı hersey
Düzelme yok sanırım
Hatta içimdeki ofke daha cok buyuyor herkese karşi kimseye biseyde diyemiyorum sadece uzak kalip yuz vermiyorum ama bu yetmiyor yuzlerine haykirmak istiyorum ancak oyle rahatlarim herksi def etmek istiyorum hayatimdan
Pozitif elektrik aldığım kız gitmiş. Senin yumuşaman lazım. Sen onlar gibi değilsin diye düşündüm.
Çunku gunden gune yok oluyorum ve gormezden geliyorlar ben bu haldeyken bile birinin derdi oldugunda dertlerine yardimci olmaya calistim. Ama onlar zannediyor dikkat cekmek icin felan yapiyorum gormuyorlar beni içimdeki ofke bu yuzden daha cok buyuyor herkese karsi nefret ediyorum kirginlik degil kirginligida gecti bu durum cok baska boyut içim sogumuyor
Nasıl bir görüntün var acaba merak ettim şu an, acaba görüntü olarak çekingen bir insan imajı mı veriyorsun
Cekingenim zaten goruntumude masum bulurlar
Görüntünü merak ettim yani nasıl birisin. İçinde beslediklerin sana yük olacak. İnsanlar hakkında düşündüklerin doğru ama ileri seviyede hayatını etkilemesine izin vermemelisin.
Cehennem gibi geliyor artik. Asla durmak koca insanların ruh hastasi tavirlarini cekmek istemiyorum. Samimiyetsiz insanlarla dolu cevre istemiyorum ama buna mahkum birakan bir baba!!! Var babamdan neftettttt ediyorum o kadar nefrwt ediyorumki yuzunu sesini bile duymak istemiyorum. Bu yasima kadar tek bir babalik vasfi yok anca surundurdu o yuzden bu olanlara tahammulum yok
Baban mı sebep oldu buna diyorsun. Olayların başlangıcı baban mı? Peki öyle ise hala onunla neden yaşıyorsun?
Baba sonucta nefrer ediyorum evet ama atsan atilmaz satsan satilmaz
Sert ve anlayışsız biri sanırım.
Yok karisik biraz. Yani seviyorum babami ama babam sevmiyor pişman gibi çocuklari olduguna pişman edecek birsey yapmadım. Dogru duzgun sohbet ettigi bile yok sorumlulul almiyor umrunda degiliz
Bizim de öyle. Ev bark mal aldı mı bari gelecek için
Anksitemi var cok disariya yuru
Oda var ama insalarinda bu duruma gelmemin cok etkisi var. Calistigim yerdeki kisileri cok seviyordum deger veriyordum. Birinin arkamdan konusmasina sahit oldum biri işler kotu nasil barinicaz va diyerek kaygilanmama sebep oldu vs o gun bugunde moralim duzelmiyor.
Takma duymamazliktan gel bulunma oyle insanlarin icinde baska yerde dur kac yani sikinti vermesinler anladinmi her yerdeler bi bitmiyolar
Zaten artik eskisi gibi degilim onlara karsi kac gundur konusmaya calisiyorlar ama içimdwn gelmiyor konusmak felan
Kimse iş yapamıyor ekonomi kotu vs ulkenin genel durumu ve dunyanin genel durumu kotu hem o kaygi var hemde kendimi aşıri kotu hissediyorum durup dururken ağliyorum, ölecekmişim gibi hissediyorum, kabuslar görüyorum kimseyle konuşamıyorum. Konuşmuyorum bir yandan yalnız olmak istiyorum bir yandan hiç istemiyorum biri beni bogazliyormuş gibi kalbim sıkışıyor başim donuyor. Namaz kılmaya basladım, kuran dinliyorum, okuyorum biraz daha iyiyim ama hala ara ara kotu oluyorum hemde çooook bir yandan ölmek istiyorum bir yandan hala guzel seyler olabilecegi umudu tasiyorum. Artik eski nesem yok eskisi gibi degilim çok fazla gulumserdim şimdi icimden hic yalandanda olsa gulumsemek gelmiyor. Çok agir geliyor artik yaşam
7 sefer ayetel kursi oku rahatlatir cik dolas sonra
Sen takilma ulkenin durumuna bosverrrr sagliniga bakk tmmm
Takma salla
Pozitif dusun hep sevgilerimle canım
Çok tatlisiniz. 💜🍀💐💐 Cok tesekkur ederim yorumunuz için. 😌 Sizde sevgiyle kalin🌸🌸
Sagol bitanem guzel gunlerin olsun insallah takmiyosun kaafaya tamam 🌷♥️🧚♀️🌼☺️
Tamam😌😌düşünmiyicem artık başka şeylere odaklanıcam pozitif olmaya calisicam. 😌😌💜🌸 zamanla geçer umarım.
Insallah gecicek goreceksin hepsinin bos oldugunu cnm☺️🧚♀️
Kilo ver
Konuşalım mı