Çok Çekingenim
Çok Rahatım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ortası olmayı tercih ederim.. Ne fazla rahatım ne fazla çekingen.. Orta kararda olmak ve yerine ve kişiye göre davranmak daha iyidir her zaman.. Aksi takdirde ikisi de kişiye zarar verir.. Keyifli günler..
Cevap
3Cevap
Çok Rahatım
Kulağımın arkası gidene kadar öyleydim artık umursamaz ve rahatım
Yakın olduğum insanların yanında çok rahatımda genel olarak çekingen utangaç bir insanım
yakınlığıma göre değişiyor
Çekingen değilim, epeyce rahat birisiyim.
sosyal ortamlarda evet.
Ortama göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?