Sonbaharın en sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanları neler?

yavaş yavaş sonbahara giriş yaptık size göre sonbaharın en iyi ve en kötü yanları neler bence en iyi yanı evde sıcacık kahveyle cam kenarında kitap okumak veya partnerle sarılıp yorgan altında film izlemek kötü yanı ise yağmur ve arabaların hızlı geçip su sıçratarak ıslatması sizin cevaplarınız neler?
Güncellemeler
+1 yıl
🍁
Sonbaharın en sevdiğiniz ve sevmediğiniz yanları neler?
Cevapla