Sonbaharı seviyor musunuz/en sevdiğiniz mevsim hangisi ve neden?

Ben aslında iki baharıda seviyorum ama fark ettim ki artık sadece ilkbaharı seviyorum... Kapalı hava içimi çok sıkıyor, kendimi bir kötü hissediyorum... Belki de sevdiğim biri yanımda olmadığındandır... Hemen de aşka bağlıyorum 😄

Sonbaharı seviyor musunuz/en sevdiğiniz mevsim hangisi ve neden?
Cevapla