Güncellemeler
+1 yıl
Sonbahar da doğduğum için mi bilmiyorum, sararan yapraklar hafif rüzgar içimi huzur kaplıyor 🥰

En çok hangi mevsimi seversiniz?
Her türlü bahar mevsimi sevilir, halı kilim kenarına overlok çekilir
Overlokçu gelmiş 😊 yorum için çok teşekkür ederim 😊
Ben teşekkür ederim 🧿
Sonbahar
Evvet sonbahar seven 2. Kişi çıktı 🥰👏👏
Eig için teşekkürlerr🍂🍁
Ne demek 😊
Cevap
4Cevap
Benim de son bahar
Yaz aşığıyım geçen yıl yazım çok kötüydü inşallah bu yıl acısı çıkar
Umarım her şey istediğin gibi olur 😊
Ne demek 😊
Sıcak denizlere inmeye çalışan slav ırkının gelmek için tercih ettiği " Yaz " ayı
Ağustos ayını seviyorum yorum için teşekkürler
İlk bahar ama en çok yaz…
Kış mevsimini severim ama bu kış hiç iyi gelmedi.
Yaz .
Yaz, sonbahar.
Kış candır
Yaz ☀️⛅⛱️🌄🍉🌻🌼🌞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar