Sevgilim var ama sürekli bir yerde ve uzak mesafe ilişkisi ( ne kadar sayılırsa artık)
Herkesin bir işi gücü ne bileyim bir yere gidecek hevesi arkadaşı var ama benim hiçbir şeyim yok
Kitap oku, dizi izle nereye kadar yani napcam ben bilmiyorum:(
Sevgilim var ama sürekli bir yerde ve uzak mesafe ilişkisi ( ne kadar sayılırsa artık)
Herkesin bir işi gücü ne bileyim bir yere gidecek hevesi arkadaşı var ama benim hiçbir şeyim yok
Kitap oku, dizi izle nereye kadar yani napcam ben bilmiyorum:(
Benim her şeyim var ama kendi isteğimle asosyal kalmayı seçiyorum. Bu üzülünecek bir şey değil ki. Ama yine de dersen ki arkadaş falan lazım halk eğitim merkezlerine kayıt ol spor vb. yap. Yeni insanlarla da tanışırsın.
Yok olmuyor:(
Cevap
2Cevap
Her yalnız olan ölmek isteseydi, yüzbinlerce insan intihar ederdi
Canım sıkılıyor yahu
Benim de
Spora yazıl sosyallesirsin orada
Yazıldım ama kimse benimle muhabbet bile etmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?