Sinirim bozulunca karşımdakinin her şeyini yüzüne çarpıyorum. Niye böyleyim?

Biri bana sinir bozucu sadece bir sey yapsin onun dış gorunusunden zekasina maddi durumuna zayif noktasina kadar herseyini yuzune carpiyorum anca rahatliyorum tabi o insan yerin dibine giriyorTakıntı mi desem sinirli mi desem ama bazen de dünyanın en soğukkanlı insanı oluyorum bazen de böyleyim bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Ya şu boş boş hakaret edenlerin amacı ne
Sinirim bozulunca karşımdakinin her şeyini yüzüne çarpıyorum. Niye böyleyim?
Cevapla