Aşırı kontrolcü olmaktan ve hep en kötüsü olacakmış hissinden nasıl kurtulabilirim?

Her şeyde böyleyim ama sadece bir örnek vereyim. Bizim kedimiz sokaktan sahiplenildigi için sokakla bağını kesemedi. Her gece dışarı çıkmak istiyor çıkmazsa bunalıma giriyor ama sabahları geri geliyor. Dışarıda olduğu saatlerde ailemdeki diğer insanlar gayet rahatken ben "ya araba çarparsa, ya biri zarar verirse, ya pire kaparsa" gibi düşüncelerle kafayı yiyecek gibi oluyorum. Nasıl rahat bir kafaya ulasabilirm

Aşırı kontrolcü olmaktan ve hep en kötüsü olacakmış hissinden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla