Varlığınızla, sözlerinizle, hissettirdiklerinizle çevrenize iyi geliyor musunuz?
Sevgili, eş dışında.

Varlığınızla, sözlerinizle, hissettirdiklerinizle çevrenize iyi geliyor musunuz?
Sevgili, eş dışında.

İnsanlara iyi gelip gelmemek aslında onlarla aramızdaki iletişime, ferekansların ve kafaların uyumuna bağlı. Kafanın iyi uyuştuğu kişiyle iyi anlaşırsın ve iyi anlaştığın insana iyi gelirsin sonuçta. Ben de iyi anlaştığım insanlara iyi gelirim.
Soru sormanın da anlamı kalmadı. 😒
Çok doğru teşekkürler. EİG.
🤣 teşekkürler
Ne demek şimdiden ricalar. 😄
Tekrar teşekkürler
Rica ederim. 🍀
Bu noktaya pek dikkat etmiyor insanlar...
Daha doğrusu, bizler asla kendimize bakmıyoruz.
Benim yansımam nedir, benim karşıdaki izlenimim nedir, ben neler ifade ediyorum karşıda, benim acaba karşıdaki uyandırdığım hislerle, insanların ruh durumlarına katkılarım nedir gibi soruları kendimize sormuyoruz. Varsa yoksa '' ben, ben ben ''...
Hayattaki en temel gayelerimden birisi insanlara güzel şeyler hissettirebilmek ve ruhlarına dokunarak, '' daha iyi ve daha hayırlı bir ömür '' anlamında duraksamalar yaşamak. '' Acaba bu doğru olabilir mi, acaba daha iyi nasıl olabiliriz?'' çok güzel bir durum, bunu başta kendim için yapıyorum. Ben de bu düsturda olmaya gayret edince kendi kendime de sorup, yol almaya gayret ediyorum.
Ama insanların ruhani durumlarını kestirmek imkansız, inşaAllah insanlara iyi geliyor, haberim dahi olmadan dualarını alabiliyorumdur...
2. EİG.
Teşekkürler.
Bu sitede hiç böyle bir yorum almamıştım, o zaman '' önceden teşekkürler '' diyelim madem :)))
İlki yaşattıysam ne mutlu. 😇
Rica ederim. ☺️
Seçim saatlerine dikkat ediyorsunuz, bir kez daha denk gelmiştim, şimdi anladım :))) MaşaAllah size.
Teşekkürler ^^
🙏🍀
Cevap
9Cevap
Düşünmüyorum
O da sana iyi geliyorsa anlamlıdır. Çünkü hayatta, karşılıksız olduğunu iddia ettiğin hiç bir şeyde samimi değilsin.
Şayet insanlar onlara iyi gelmemi istiyorlarsa evet
Bana nasıl olunursa öyleyim evet düşünüyorum iyi çok iyi bir dert ortağı ve dinleyiciyim.
Bazen ruh durumum kimilerine göre çok negatif oluyor ama ben tamtersi hayatımın en anlamlı anlarını o kişilerin “negatifsin” dediği anlar olduğunu düşünüyorum ruhumun dingin olduğu anlar oluyor onun haricinde pozitifimdir. :D
Uyumumuz varsa evet..
Yoksa işkenceyim..
Düşünüyorum güldürüyorum onları.:D
Zararım yoktur belki faydam vardır
İnsan görünce kaçıyorum ben
Ağzımla kuş tutsam yaranamam
İnsanlara galiba iyi geliyorum
Yani sevenim. vardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?