İnsanları tanıma konusunda iyi olduğunu düşünüyor musun?

O kadar şey yaşadım, gördüm geçirdim. Artık insanların rengini anlamak zor olmuyor o yüzden insanlar beni üzmüyor ve şaşırtmıyor. 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi sorunun beğenilmeye ihtiyacı var...
Güncellemeler
+1 yıl
Gece çok sıkıcı gidiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
21.
İnsanları tanıma konusunda iyi olduğunu düşünüyor musun?
Cevapla