Bıçaklanma, öldürülme korkusuyla insanlarla tartışmaya giremiyorum, doğru olan nedir sizce?

Mesela otobüste veya dışarda biri hakkımı ihlal etse onunla yalnızca kibar bir dille konuşabilirim. Karşımdaki beni bıçaklayabilir, öldürebilir gibi düşünüyorum inatlaşır, agresif davranırsam. Düşünme şeklim yanlış mı sizce?

Bıçaklanma, öldürülme korkusuyla insanlarla tartışmaya giremiyorum, doğru olan nedir sizce?
Cevapla