Birini öldürmekle tehdit etmenin haklı bir nedeni olabilir mi?

Benim kardeşim var da liseye giden. Ağzından kaçmış yanlışlikla sınıfta yanında oturan şişman bir arkadasina sen çok yer kapliyorsun demiş. Yani aslında kardeşim insanlarla dalga geçen biri değil de işte bosluguna gelmiş ağzından öyle bir laf çıkmış. Sinifinda bir grup kız var. Bunu öğrenmiş Sırasının önüne gelip kardeşimi bir daha onunla alay edersen seni öldürürüm diye tehdit etmişler. Ben de ne yapacağımı sasirdim. Kizlari şikayet etmemiz gerekir mi acaba?

Birini öldürmekle tehdit etmenin haklı bir nedeni olabilir mi?
Cevapla