

-Ben yaparım işim gereği , zaten var olan bir özelliğim askerlik esnasında çok daha fazla gelişti aynı anda birden fazla yeri dinlerim bir kaç işi bir arada yürütürüm seviyorum kendimi bu özelliğimden dolayı :)


-Ben yaparım işim gereği , zaten var olan bir özelliğim askerlik esnasında çok daha fazla gelişti aynı anda birden fazla yeri dinlerim bir kaç işi bir arada yürütürüm seviyorum kendimi bu özelliğimden dolayı :)
Yapabiliyorum. Bir çok kadında, annede vardır bu özellik. Aynı anda temizlik yapma, yemek yapma, çocukla ilgilenme yetisine sahibiz, bu biraz da pratiklik. Sanırım kadınların doğası bu.
Her gün yapiyorum zaten...
Rica ederim
Bazen oluyor öyle..
Telefonla konuşup irsaliye kestiğim..
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Yapabilirim
Gerekirse evet ama çoğu zaman bir işle anca uğraşıyorum.
alışman lazım işin gereği :)
İşi mi bıraksam ne yapsam 😂
daha çok gençsin yolun başındasın bu kadar çabuk vazgeçme ;)
EVET Tabikide herkes Yapmadı
Yapmadı nedir yapmalı yazacaktım özür dilerim
sorun yok ufak tefek şeylere anlayışlı insanlar :)
Öylede Ben Telafi Etmeden Duramam Yapamam
Kadınların geneli böyle
bence değil ama saygı duyarım görüşünüze :)
Evet 🤓
Bazen yaparim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?