Yaptıkça yapasınız gelen bir şey var mı?

Bence ne yaparsanız yaptıkça yapasınız gelir. Yani sigara içiyorsanız içtikçe içersiniz, çok yemek yeme probleminiz varsa yedikçe yersiniz. Ben de bu aralar hareket ettikçe edesin geliyor. Eskiden çok aşırı yorgun hissederdim. Meğerse vücudumun bana söylediklerini anlamadan gönlümce istediğimi yediğim içinmiş. Aşırı karbonhidrat yüklü yediğim için yerimden kalkmak istemeyecek kadar yorgun oluyordum. Bugünse sabah evde işlerimi yaptım, market vs. hiç üşenmeden, akşam spor salonundaydim, şimdi de biraz yürüyüş yaptım, biraz daha uzun yürüyüş için yine çıkabilirim bakalım. Çok keyifli ve eğlenceli oluyor 🤘🏋️‍♀️

Yaptıkça yapasınız gelen bir şey var mı?
Cevapla