Merhabalar Herkese🌸

Bazı insanların mutlaka çevresinde kendini yarıştırdığı, her konuda rakip gördüğü biri oluyor. Bu kimi zaman arkadaş, komşu veya akraba olabiliyor.
Merhabalar Herkese🌸

Bazı insanların mutlaka çevresinde kendini yarıştırdığı, her konuda rakip gördüğü biri oluyor. Bu kimi zaman arkadaş, komşu veya akraba olabiliyor.
Mümkün değil ya. Hayat bir yarış değil bir defa. Çevremde var böyle teyzem şunu almış diye gidip daha üst modelini alan dayım falan var. Allah akıl fikir versin onlara 😅
Kendime rakip bulamıyorum o derece 😂
Şaka bir yana bir konuda hiç iddiam olmuyor. Hani biriyle öyle bir yarışa gireyim vs.
Aaa. bak akranların harıl harıl ders çalışıyor. Sen de çalış. Geçecekler seni. Klasik aile yarıştırması zaten.
Hiç o yarışa girecek hırs ve heves olmadı
Bulunduğum yerde mesleki iyi olan insanlar var
Saygı duyuyorum. Şoyleki kendime güveniyorum bu günden sonra bu gunlede beraber yarisirim kendime güveniyorum,,
Cevap
14Cevap
benimle yarışabilecek kadar iyi tek bir kişi var oda benim
Öyle rakip gördüğüm birisi pek olmadı. Örnek aldığım veya sözlerine hayranlık duyduğum kişiler oldu.
Okul yıllarında olurdu o işler.. Ondan sonra hiç olmadı şahsi olarak..
Hayır. Sadece kendi alanımda başarılı olmuş insanları örnek alırım, öğretilerine kulak veririm
Kimseyi rakip görmüyorum ama cok mutlu insanlar görüyorum bazen icimde bir keske bende... diye geciriyorum
Kimseyi rakip olarak görmüyorum kimseyle yarış içerisinde de değilim.
Herkesin nasibi rızkı farklı.
Sadece rakip kanallarım var, onlarla yarış halindeyiz YouTube'da. Ama bizim rekabetimiz eğlence amaçlı. Sidik yarışı değil yani;)
Kimseyle yarış halinde değilim, kimseyi rakip olarak görmüyorum. Benim savaşım hâlâ kendimle, daha kendimi yenemedim.
Kimseyle kendimi kıyaslayamam herkesin yolu bir değil. Yarışırsamda kendimle yarışırım.
kimseyle kendimi yarıştırmıyorum desem 🙄
En büyük yarışı kendimle yaparım
Okul dönemlerinde kaldı sadece
Hayır, öyle biri yok.
Sadece kendim başkası ile yarış içerisinde olmam
Tek rakibim THY
Helall
Öyle biri yok.
Yok
En çok kendimle yarisiyorum
Hayirrrrr
yok tatlım
Evet Var Tabikide
Aynadaki yüzüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?