Bir şeyi yapıyorum sonra acabalarla boğulup duruyorum bunu nasıl yenebilirim?

Bir sorun oluyor hayatımda onunla alakalı ya bir tepki veriyorum ya bir laf söylüyorum insanlara karşı. Sonra neden yaptım bu olay büyür mü daha kötü boyutlara taşar mı tartışma ortamı çıkar mı yapmasamıydım alttan mı alsam alttan alayım gibi bir ton şey dönüyor kafamda ve çok takıyorum bunu yaşayan tek ben değilimdir galiba nasıl yenilebilir bu durum?

Bir şeyi yapıyorum sonra acabalarla boğulup duruyorum bunu nasıl yenebilirim?
Cevapla