
9 günlük yıllık izin bitti, gonk sesi ve start.. 😄👋

9 günlük yıllık izin bitti, gonk sesi ve start.. 😄👋
Zor valla. Bi alıştıysam benimseyip ondan vazgeçemiyorum kolay kolay. Zaten bir şeye ya da birine alışmak yeterince zor, onu bulmuşken vazgeçmek daha da zor oluyor.
O kadar zor kii. Hele o izin dönüşü işe başlamak çok kötü seni anlıyorum. Onun dışında da şu hayatta hiçbir alışkanlığımdan vazgeçemedim desem yeridir.
Alışınca ilmek ilmek bütünleşiyorum ben
e haliyle vazgeçmek de çok zor :/
hoş geldin tiryaki 🖐
Hoş buldum gizli..
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim..
9 günlük tatil az olmuş gıral ☺️ neyse hoş geldin diyelim... Evet çoook zor sigarayı bırakamıyorum 😂
Cevap
6Cevap
Alışkanlıklarından vazgeçmem gerekirse vazgeçerim.
Kapattın diye üzülmüştüm hoş geldin 🌸
Sağ ol..
Seviyorsam vaz geçmem
Alışkanlıklarımdan kolay kolay vazgeçemem. Hepsini seviyorum ve benimsemiş durumdayım. Zararını görmediğim sürece de benimle birlikte devam ederler.
Bazı şeylerden asla vazgeçemiyorum maalesef 🙄
O "bazı" şeyler yok mu onlar..!
Nasıl be.. :/
Manyak.. 😂
Siz ayrildinizmi? Hala birliktemisiniz? Siz üyeliginizi silmistiniz, hoş geldiniz.
Ben hic vazgecemem.
Tek ayak üstünde bu kadar soru, büyük başarı..
Silmiştim, geri geldim..
Sizi takip ediyorum ve üzgünlügünüzü gözlemlemistim cok özür dilerim iyi aksamlar
Teşekkürler, iyi akşamlar..
Alışkanlıklardan ve alismisliklardan vazgecmek zordur. Kendimde mücadele ettiğim ikinci mesele bu. Bi yenilik yapmak için önce alistigim şeylerden vazgeçmem lazım ya da birinin yardımı lazım.
Alıştığım bir şeyden kolayca vazgeçemiyorum, vazgeçmek zorunda kalsam bile onsuzluğa alışmak biraz zaman istiyor.
Zarar veriyorsa vazgeçebiliyorum. Zarar vermediği sürece problem yok.
Bir alıştın mı bağımlısı oluyorsun bu her şey için geçerli aşk ta dahil.
Biz o aşkın bağımlısıyız İstanbul Beyefendisi ♥️
Zor sanardım ama değilmiş. İnsan yaşayınca anlıyor.
Hayır kolay
Hiçbir yere ve kimseye kolay kolay bağlanmam
yalnızlığa çok alışığım ve sürekli çok güzelsin suna sans ver buna sans ver baskılarından bıktım
Alışkanlıkları bırakmam ya neden bırakayım zararlı değilse
Ben alışkanlıklarına aşırı bağlı bir insanım
Görsel harikaymış 😀Alışkanlıklar konusunda biraz ben de esnek olamiyorum sanirim
Alışkanlıklarımdan vazgeçmem zor değil. En fazla bir hafta
Vazgeçmek istiyorsam zor değil anında bırakabilirim. Anahtar durum benim isteyip istememem.
Fazlasıyla zor.
Geleceğini biliyordum
Evet zordur
Çok biliyorsun sen.. :))
Biliyorum ben………..
Alıştıklarımızdan vazgeçmek zor bence
Evet kolay vazgeçemem alışkanlıklarımdan..
Çok kolay istersem.
Yani tabii alışana kadar ancakk
Alışkanlıklar vazgeçmek daha zor oluyor
Gidip duvarla konuşasım geldi şu an. 😂
Zor değil ya ben siliyorum öyle
Bazen kolay bazen zor. Konuya göre degisir
Çok zor.. ama her duruma bir şekilde alışıyoruz
Benim için her ikisinden de vazgeçmek zor..
genelde zordur.
İkisiden de kolay vazgeçerim
Evet çok zor.
Hayır
Evet çok zor
Olmaz
Çok zor
Çok ama çok zor
Sigara hariç kolay.
Vazgecmem
evet zor
Evlilikte zor encok
vazgeçememek zordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?