Severek dudagima yapışan birinden kurtulmaya çalışırken daha çok onu arzuluyorum nasıl yapacağım ciğerlerime kadar işliyor dudaklarımdaki tadı her nefes çektiğimde sonra bir tane daha geliyor yanına ufff yaaa onun dudaklarıma verdigi tad soğuk yavaş yavaş french Kiss yapıyoruz sanki onun damağımda bıraktığı tadı yutuyorum boğazımdan geçerken soğuk fakat beni ısıtan başımı döndüren bir havası var kahretsin ki ikisinide seviyorum hangisini bırakmalıyım bırakamıyorum 😂😂😂
İnsanlara fazla değer veriyorum da sanırım bırakmaya başladım. 🥳 Hatta artık kendime daha çok vakit ayırıp herkesle samimi olmamaya karar verdim, böylesi herkes için daha makbul olacak
Sokak hayvanlarını hepsini sevmeye okşamaya çalışırım bir kaç tanesi beni tanımadığından kolumu kapmaya çalışmıştı. En azından mesafeli olmayı öğrenmem lazım. 😊
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Vicdan vicdan vicdan. Hep buna yenik düşüyorum , yeniliyorum. Vurdum duymaz olmak , bencil olmak sadece kendim için yaşamak istiyorum ama olmuyor. Olmuyor.
Gerçekten çok kötü birsey. Benim eski sevgilimden daha halen contam olmasi. 10 senedir tanişiyoruz ve yaklaşik 2 3 senedir birakamiyorum o nu. Bir kaç kere de denemiştim Maximum 2 hafta dayanabildim ☹️