Genel hayat olsun, en basiti bu site olsun. Bir olay örgüsünde herkes kendini mükemmel olarak anlatıyor. E herkes mükemmelse bunca kötü şeyleri kim yapıyor?

Genel hayat olsun, en basiti bu site olsun. Bir olay örgüsünde herkes kendini mükemmel olarak anlatıyor. E herkes mükemmelse bunca kötü şeyleri kim yapıyor?

Bir insan kendine mükemmel diyerek narsistliğini öne çıkartır? Kim mükemmel olabilir ki? Kim hata yapmaz ya da aykırı düşüncelere sahip değildir. Soru saçma, polyanna düşünceli insanlar nasıl bu kadar kolay insanlara kanabiliyor anlamıyorum.
Burdayım taşlayın beni fghf
Cevap
4Cevap
Tamamen kötülerin dışında, çoğu insan hem iyi hem de kötüyü içinde barındırır sadece iyi yanının gösterir.
ben kötüyüm
hiç iyi de olmadım. bunun farkındayım da
öyle bir iddiam yok.. mükemmelim filan demem
dengesiz bir adamım
Kötü herkesin mükemmel görüntüsünün altında yatıyor...
:) kimse kendini o kategoriye sokmaz
maskelerin düşmesi lazım görmen için 😉
Burdayız kötü kalpli Müzeyyen 😜
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?