Hastaneye kendi irademle yatış yapabiliyor muyum?

Öncelikle birkaç hafta sonra üniversiteye gideceğim fakat hiç gidecekmişim gibi gelmiyor. Psikolojim pek iyi durumda değil. Devletten randevu aldım psikiyatri için ve kendi irademle yatmak istiyorum. Gerçi bu benim elimde değil biliyorum ama umarım yatırılırım çünkü olmuyor. Kendim için hiçbir şey yapamıyorum. Aylardır ruh gibi dolaşıyorum hiçbir şey yapmadan her şeyden uzak bir şekilde ve bu durumda üniversiteye gidecek olmak pek inandırıcı gelmiyor. Hiçbir sosyal ortama hazır hissetmiyorum sosyal ortamı bırak dışarıyı unuttum kendimi eve odama kapattığım için. Aylarca bomboş yaşıyorken bir anda üniversite ortamına girecek olmak Korkutuyor. Daha temel ihtiyaçlarımı üşenerek yapan ben o derslere, ortama, arkadaşlıklara, eğitimime nasıl adapte olacağım kim bilir. Heves yok bir kere içimde. Kaydımı dondurabilirim belki ama ne yapacağım yine eve mi kapanacağım? Tedavi şart bana. Delirdim çünkü iyice. Sizce yatırılır mıyım? Ya da kendi isteğimle yatış mümkün olur mu?
Hastaneye kendi irademle yatış yapabiliyor muyum?
Cevapla