Erkekleri onlardan daha iyi tanıyan kadınlar değilmi?

Bence iki taraf içinde öyle. Kadınlarıda erkekler daha iyi tanırlar erkekleride kadınlar daha iyi tanır. Insanlar genelde kendine ayna tutamazlar. Ne istediklerini kendinden önce karşısında onu iyi tanıyan biri daha iyi bilebilir. Ben pembe sevmem diyen kadına pembe bir elbise almayı akıl eden erkek gibi. Veya "Ben güçlü kadın severim" diyip ama kendinden aciz gördüğü kadınlarla evlenen ilişki kuran erkek gibi. Genel durum böyledir. O yüzden aslında burada erkeğe sormak istediklerinizi kadınlara, kadına sormak istediğinizede erkeklere sormalısınız.
Erkekleri onlardan daha iyi tanıyan kadınlar değilmi?
Erkekleri onlardan daha iyi tanıyan kadınlar değilmi?
Cevapla