Yeniyim bana burayı öğretebilir misiniz, benimle arkadaş olmak isteyenler çıkar mı acaba tipim burada yargılanır veya beğenilir mi?

Herkese merhaba, bu ülkede yaşamak çok mu zor oldu bana mı öyle geliyor neden kadınlar ve erkekler bu kadar burunları havada ve kendini beğenmiş olmaya başladı anlayamıyorum herkes sosyallikten bahsediyor ama bir kızla konuştuğunda hemen sapık damgası ya da cebindeki paraya göre konumlanrılıyorsun tip desen ayrı konu zaten boy ayrı neden kimse kimseyi olduğu gibi karşılamıyor?

Yeniyim bana burayı öğretebilir misiniz, benimle arkadaş olmak isteyenler çıkar mı acaba tipim burada yargılanır veya beğenilir mi?
Cevapla