Kendimi büyük oranla sabit çevresine hisseden bir ben... Diğer taraftan da yeni kişiler de tanı diye öğüt veren ikinci ben sjsjdhs
Ya siz? ✨️

Kendimi büyük oranla sabit çevresine hisseden bir ben... Diğer taraftan da yeni kişiler de tanı diye öğüt veren ikinci ben sjsjdhs
Ya siz? ✨️

Çiçeğim bu konuda bende kendimi sorguluyorum bazen 😄 fakat bilirsin geçmişte yaşadığım talihsizlikleri, bu yüzden sen ve alice yetersiniz bana 😻
🤧💕
Çok arkadaşım olsun istemem ama biraz insan tanımak isterim. Öyle çok arkadaş ortamına gerek yok benim için. Az insan çok huzur.
Az olsun öz olsun desem de yeni insanlar tanımaya hep açığım ben
Cevap
6Cevap
Hayır açık değilim zaten gerçek hayatta arkadaşım yok bu sitede ki konuştuğum 1-2 kişi de yetiyor zaten
Yeni insanlar tanımayı seviyorum :D farketmez
Ben artık tanıdıklarımı da silme ve "ben aslında yokum" deme noktasındayım. Kimseler bilmesin, bilenler de unutsun modunda..
şu an olanları seveyim.. sevgim bi yetsin daha istemem
Olan yeter
Açığım tabii ki çevre yapmak önemli
Bir süredir kapalıyım.
Her zaman az insan cok huzur diyorum
Hiç arkadaşım çevrem yok
Açık değilim
Yalnızlık herşeydir
Azı iyi bence
Sadece karı kontenjanım açık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?