Çok fazla zina işliyorum ama pişmanlıktan ölüyorum ve hala içimde iman var kuran okuyasım Allah a töbe edesim geliyo ya napıcam?

Üniverste hayatımda yaptığım hatalardan kötü insanlardan sonra çok sapıttım ve zina çok fazla yapıyorum töbe ediyorum bozuyorum ama içimde hala Allah ın beni affetceğine dair umudum var sonrada diyorumki yüzsüz gibi Alleh ın huzuruna mı çıkcaksın batmışın zaten diyorum napıcm

Çok fazla zina işliyorum ama pişmanlıktan ölüyorum ve hala içimde iman var kuran okuyasım Allah a töbe edesim geliyo ya napıcam?
Cevapla