Dua ettim benim yaşadıklarımı yaşasın diye şimdi günaha mı giriyorum?

Arkadaşlar bundan 2 yıl once kadar sevgilim beni durduk yere terk etti. Terk ederkende cok ağır konuştu. Gecmişlerimizden konu açtı ve midemi bulandırıyorsun dedi. Simdi dusuneceksiniz geçmişinde ne var diye. Hıcbirsey :) en fazla birinin elini tuttum gerisi yok. Bu ona fazla gelmiş. Ama kendisinin yatmak dışında yapmadığı kalmamıstr. Iste bahane olsun. Kalbim gerçekten çok kırıldı çok büyük bir burukluk oldu bende. Bna dese ki sevgim bitti uzatacak biri değilim zaten mutlu olmasını isterdim. Ama o gururumu onurumu ayaklar altına alıp küçük düşürdü. O acıyla içimden aynısını yaşamasını istedim. Ama bende yaşasn bu acıyı. Uzun bir sure gectikten sonra (1 yil ) bu bna geri döndü hala sevdigim icin kabul ettim. Ama biraz zaman geçince içimde ona karşı zerre kadar sevgi kalmadı. O çok seviyor üstüme düşüyor hediyeler alıyor. Seni kaybetmekten korkuyorum diyor. Ama ben onunla konusmak bile istemiyorm. Midemi bulandıryor gerçekten. Duamı yaşıyorum. bu durum bna da acı veriyor onu istemiyorum. Sizce onun hakkina mi girdim. Şimdi terk etsem gunah olur mu?
Dua ettim benim yaşadıklarımı yaşasın diye şimdi günaha mı giriyorum?
Cevapla