Mütevazi ve nezaket sahibi biri olduğumdan kimseye kolay kolay laf söylemem, söylenenlerlede tartışmaya girmem, gülümser geçerim. Ama bu hareketlerim yüzünden etrafımda küçük görülüyorum.
En basitinden kendime pahalı bir şey alsam “ne gerek vardı bu kadar para harcamaya, değmez” diyorlar. Ortamdan başka biri aynısını alsa “çok güzel yakışmış sana da böylesi yakışır” diyorlar.
Beni kaliteli düzgün şeylere layık görmüyorlar. Ama ne zaman ki ufak bir tepki verecek olsam bu seferde “sakin ol sinirlenecek bir şey yok” diyorlar. Sanki hep sinirli takılan biriymişim gibi davranıyorlar ve bana sinirlerime hakim olamayan biri olduğumu anlatıyorlar.
Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Ortam değiştirme gibi bir durumum yok şu an. Delirmek üzereyim kaç senedir böyle devam ediyor canımdan bezdim artık.
En basitinden kendime pahalı bir şey alsam “ne gerek vardı bu kadar para harcamaya, değmez” diyorlar. Ortamdan başka biri aynısını alsa “çok güzel yakışmış sana da böylesi yakışır” diyorlar.
Beni kaliteli düzgün şeylere layık görmüyorlar. Ama ne zaman ki ufak bir tepki verecek olsam bu seferde “sakin ol sinirlenecek bir şey yok” diyorlar. Sanki hep sinirli takılan biriymişim gibi davranıyorlar ve bana sinirlerime hakim olamayan biri olduğumu anlatıyorlar.
Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Ortam değiştirme gibi bir durumum yok şu an. Delirmek üzereyim kaç senedir böyle devam ediyor canımdan bezdim artık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer