Size verilen öğütleri dinler misiniz yoksa verilen öğütlere rağmen kendi bildiğiniz yolda ilerlemeyi mi tercih edersiniz? 🖤


Size verilen öğütleri dinler misiniz yoksa verilen öğütlere rağmen kendi bildiğiniz yolda ilerlemeyi mi tercih edersiniz? 🖤


Hayatta hiçbir şeyin sonunu bilmiyoruz zaten, kalbimin ve mantığımın götürdüğü yere kadar giderim, bu başkalarına mantıksız gelse bile...
Nasihatleri akıl süzgecinden geçiririm ama yine de kendi mantığıma göre hareket ederim.
Kendi aklımla, kararlarımla hareket etmeyi sevsem de dik kafalı değilim. Bilhassa sevdiğim insanların ve fikirlerini önemsediğim insanların dediklerine kulak veririm. Sonunda zaten herkes yine kendi kararını veriyor ama danışmanın insanların tecrübelerinden faydalanmanın bir zararı yok.
Kötü sonuçlar alma ihtimalim var diye öğütleri dinleyip güzel şeyleri kaçırabilirim. Ben her zaman şöyle düşünmüşümdür:Sonucu kötü olsa da en doğru karar insanın kendi için verdiği karardır.
Cevap
13Cevap
İşte biz buna “yaşamak” diyoruz. Kendi bildiğimi okurum, düşerim kalkarım. Öğütleri dinlerim ama uygulamam. Ne demişler; sonunu düşünen kahraman olamaz 😅
Ne kadar istediğime göre değişir bu durum
Evet yinede kendi bildiğimi yapıyorum.
Evet kendi bildiğim her zaman. inatçıyım
Temkinli biriyimdir. Öğütleri önemserim ve tahlil ederim. Öğütler aklıma yatmazsa kâr/zarar dengesine göre kendi bildiğimi yapabilirim. Çok büyük kayıplara yol açmayacaksa bazen yanlış yapmak/kaybetmek de gerekir ki hayat okulunun dersini alalım. 😊
Okurum. Kendi doğrularımdan ne olursa olsun vazgeçmem. Hatalı bir yol olsa bile o yolun hatalı olduğunu bizzat ben fark etmeli veya görmeliyim. Başkalarının söyledikleri en fazla bir kulağımdan girer, diğerinden çıkar.
Evet eğer bir yola çıktıysam benim için buradan dönüşü kolay kolay olmaz
Göz göre göre kendimi kuyuya atmam ama dışardan yanlış gözüken bazı şeyler içime siniyorsa hislerime göre hareket ederim insanları dinlemem.
Öğütleri dinlerim değer veririm fakat kendi bildiğim yoldan da gitmeye devam ederim.
Kendi mantığına yattığı sürece verilen öğütleri dinlerim
Dinlerim ama kendi kararlarım doğrultusunda ilerlerim
Burnumun dikine gitmeyi seviyorum sonuç ne olursa olsun.
risk almayı seven biriyim her zaman, o yüzden evet.
"Zarara kendi rızasıyla girene merhamet edilmez."
okuyorum. zarar göreceksem de ben göreceğim
Mantıklıysa ve güzel anlatılırsa öğüt dinlerim ama genel de kendi bildiğimi okurum. Ne okursam okuyayım yine kendi bildiğim yoldan giderim. Hata ise benim hatam. Cezasını da çekecek benim o zaman kendi doğru ve yanlışlarım. 😉
Sanirim yolun sonunu sen düşündüğün icin. Sana güzel gelir. Ve her koşulda yaşamak istersin. Sebep sonuç ne olursa olsun...
Soru beni anlatıyor.
Başkalarını dinleyip kendi bildiğimi yapmak prensibim😂
Eğer çok istiyorsam, mantık çerçevesi içinde yine de o yola adım atarım.
Evet neyle karşılaşacağımı bilmiyorsam aklımda bir şey de yoktur. Ve bildiğimi okurum.
Evet başıma ne geldiyse bu huyum yüzünden geldi keşke biraz durup düşünsem, büyük lafı dinleseydim.
Burnumun dikine giderim. Beynimle değil kalbimle düşünürüm. Hep de yanan ben oldum. Olsun :D
hayır bu hayatı yaşayan benim doğru veya yanlış kime göre neye göre benim için doğruysa olay bitmiştir kimse bunu değiştiremez sonunu bile bile pişmanlık duymadan yaparım umrumda olmaz hiç bişey
Biraz bilinmezlik iyidir
Önemli olan varmak değil gittiğin yoldur.
Bugün ki kilime cevap kotamı doldurduguma göre artık yatabilirim
Kendi bildiğimi okurum
evet biraz dik başlıyım
en sevdiğim şeydir :D
Yolun sonu kötüyse devam etmem.
Yani evet bu bir kuraldır🤣
kendi bildiğimi okuyorum
Hep kendi bildiğimi okuyorum bakalım hakkımda hayırlısı
Genelde öyle olur bende
Okurum ben neticede sonu belirsiz yoldayız.
Büyüklerime danışrım anca öyle
Evet o ben oluyorum
Evet
Kendi bildigimi okumaktan basima gelmeyen kalmadi
Okurum
Evet
Evet öyle yaparım
Huyum olmuştur
Evet maalesef
evet
Okuyorum bile bile..
Cesaret edemem
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?