Şöyle anlatacak olursam: ben, derslerime destek için birebir yüz yüze özel eğitim alıyorum. Neyse yeni hocam geliyor, tanışma seansına giriyorum; bir kaç seans geçtikten sonra hocanın bana bir türlü ısınamadığını hissettim. öte yandan ilk seanslarda bile, beni yargılamaya çalıştığını; bazen de hesap sorar gibi sorular sorduğunun farkına vardım. Sınav sonuçlarımdan bahsettiğimde de yüzüme açıkça söylemese bile, annemin yanında; beni baya bir eleştirmiş..
-"atmasyon yapmış, mahvetmiş sınavı gibisinden"
Takıldığım nokta, ben neler yaşadım neler atlattım, nasıl günlerden geçtim? Sadece bir sınav sonucundan bana zihninde etiket yapıştırmış, hadi onu geçtim okul kariyerinde başarılı olmasam bile saygıyı hakettiğimi düşünüyorum. Peki size soracak olursam: bazı hocalar neden öğrencilerine saygıyı bile, kendilerine bir lütufmuş gibi görünüyor diye sorsam ne cevaplar verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer