En gıcık hocanızı hayal edince aklınızda neler canlanıyor?

Şöyle anlatacak olursam: ben, derslerime destek için birebir yüz yüze özel eğitim alıyorum. Neyse yeni hocam geliyor, tanışma seansına giriyorum; bir kaç seans geçtikten sonra hocanın bana bir türlü ısınamadığını hissettim. öte yandan ilk seanslarda bile, beni yargılamaya çalıştığını; bazen de hesap sorar gibi sorular sorduğunun farkına vardım. Sınav sonuçlarımdan bahsettiğimde de yüzüme açıkça söylemese bile, annemin yanında; beni baya bir eleştirmiş..

-"atmasyon yapmış, mahvetmiş sınavı gibisinden"

Takıldığım nokta, ben neler yaşadım neler atlattım, nasıl günlerden geçtim? Sadece bir sınav sonucundan bana zihninde etiket yapıştırmış, hadi onu geçtim okul kariyerinde başarılı olmasam bile saygıyı hakettiğimi düşünüyorum. Peki size soracak olursam: bazı hocalar neden öğrencilerine saygıyı bile, kendilerine bir lütufmuş gibi görünüyor diye sorsam ne cevaplar verirdiniz?

En gıcık hocanızı hayal edince aklınızda neler canlanıyor?
Cevapla