Konuşkan olmak istiyorum ama kendimi bazen doğru ifade edemiyorum, düzgün cümle kuramıyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar benim özgüven eksikliğim var kalabalık ortamlarda ya da arkadas grubumda özgüvenli ve konusmak olmak istiyorum ama yapamiyorum ya konusurken konu tıkanıyor ya da kendimi çok akıcı ifade edemiyorum kelime dağarcığım çok geniş degilmis gibj hissediyorum sizce ne yapmalıyım

Konuşkan olmak istiyorum ama kendimi bazen doğru ifade edemiyorum, düzgün cümle kuramıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla