İnsan çok tuhaf varlık... Bir ümide tutunuyor hep, çorak bir iklimde açan bir çiçekcesine...

İnsan çok tuhaf varlık... Bir ümide tutunuyor hep, çorak bir iklimde açan bir çiçekcesine...

Umut, hiçbir negatif duygunun alt edemeyeceği tek şeydir. Ben ümit ederim her zaman çünkü bu bana hayat verir. Yaşama dair hala vaktimin olduğunu, her şeyin mümkün kılındığını hatırlatır. Keza size de hatırlatmalı çünkü umut insanı ayakta tutan yegane şeylerdendir
Teşekkürler Bi'bot
Aslında ikisi de değil. Ümit etmek benim için tamamen pes etmemek demektir. Yani Allah isterse her şey mümkün, O'nun açacağı kapıyı kimse kapatamaz demektir. Bir şey icin elinden geleni yaptıktan sonra gerisi icin beklemek.
Ama şöyle bir şey var ki, ne zaman tamamen pes etsem, mesela desem ki kesinlikle şu olmucak diyip kabullensem o şeyin olduğunu gördüm. Sanırım bazen Allah önce bizi bir şeyleri kabullenmekle imtihan ediyor ve sonrasında hiç ummadiğimiz anda güzellikler veriyor.
Kısacası içten samimi bir şekilde ümitle dua etmek, ama olmuyorsa da bunu kabullenmek gerekiyor ki yaşamaya devam edebilelim.
Cevap
18Cevap
Ümit ettiğim bir şey yok. Her şeyi akışına bırakıyorum. Yaradan ya nasip eder ya da etmez, vardır bir bildiği.
Ümit her zaman enerji saçan bir fotondur
Hayal kırıklığı veriyor sadece
Bir şeyleri beklemeyi, ümit etmeyi bıraktım. Spontane yaşıyorum. Bugün içinde ne olduysa oldu. Elimdeki ile yola devsm ediyorum. Bir şeyleri beklerken çok vakit kaybettim çünkü.
Genel olarak hayatımı hep bir şeyleri umut ederek, hayalini kurarak geçiyorum. Ve bence umut etmek güzel. Bir şeye inanmak, sarılmak, onun için çabalamak. Aksi daha kötü, karamsar bir hayat ne kadar yaşanılabilir olur ki. Pozitif olmak her zaman için daha iyi.
Sonucunu bildiğin emin olduğun bir durumsa can verir
Aslında ümit etmek bir ipe sıkıca bağlanmışçasına hayatta tutarken, bir yandan da yavaş yavaş can alıyor.
Tam olarak bu.
Bi duvara Müslüman umutsuz olmaz çünkü Allah tan umut kesilmez yazmıştım. O zamanlarımda bile umudum vardı. Ama artk birşeyler ümit etmek bana yorucu geliyor. canım olma diyorum kendi kendime artk hiç bişey iyiye gitmiycek gbi
Korku ile ümit aradında yaşamayı öğreniyoruz.
Öğrenmek değil de uygulamak esas mesele... O da her zaman olmuyor, o sıkıntı...
Bence can yakıcı bir duygu ama o olmadan da yaşam sürdürmek pek mümkün değil.
Sanırım düştüğümüzde kalkmak için kullandığımız bir araç
Korku ve ümit.. İnsanı dengede tutan iki kanat..
Birine çok yüklenip, diğerini unutursa insan, yere çakılır..
Bı boşuna ümit etmek var bı de beklediğiniz olacağını bildiğiniz bişeye ümit etmek var biri can alıcı diğeri de can verici
Can veriyor. Gerçekleşmezse bir anda tüm canı alıp götürür ama öyle bir sıkıntısı var
Suyun içinde az da olsa zehir içerdiğini biliyor muydun? Hem hayat, hem ölüm...
Gerçekten mi? Yeni öğreniyorum bunu...
Tabi! Fazla tüketildiğinde "su zehirlenmesi" yaşamamızın nedeni bu zaten.
Ümitsiz yaşanmaz ümit ettikçe, istedikçe hayaliniz yavaş yavaş gerçekleşir, ben bunu yaşamış biriyim, yeterki gerçekten canı gönülden isteyin
Canımdan can alıyor her gün öldürüyor ümit etmeyi bıraktım artık. Gelene eyvallah gidene bay bay. carpe diem
Aslında yavaş yavaş canınızı alıyor ama siz can verdiğini düşünüyorsunuz. Burada biraz mantık devreye giriyor.
Umut etmek sadece işkencenin süresini arttırıyor..
Ümit verme kişiye göre değişir konuya göre de değişir ama bence ümit etmek can verir ümitsiz olmak canımızı yavaş yavaş alır her zaman ümitli olmak gerekli bence ^^
Ümit etmek can verir güçlenip ayağa kalkarsın
Ne konuda ümit verilmiş olduğuna ve sonucuna göre cevabı farklılık gösterir.
Bir nebze de olsa çamur değil çiçek olarak yaşama fırsatı. Umut sönerse çamur safına geçiş gerçekleşir.
Olmayacak duaya amin demeyi çoktan bıraktım.
Ümit etmek, beklemek can alır beklentin gerçekleşmeyince yıkılırsın
önce ümit ediyor hersey yoluna gircek diye sonra yıkım
Hiçbir şey için ümit etmiyorum 😃
Umutlar hayaller beklentiler psikolojimi boZdu umut etmek yerine dua edip hayırlısını istemek gerekiyormuş bunu da yeni anladım
Ümit etmek can verir can
Olmayacağını bildiğin bir şeyi ümid etmek ahmaklık
Ümit Etmek Bana Can Veriyo Tabikide
umutsuz hayalsiz hedefsiz yaşanmaz ki
Sadece arada dürtüyor
Yavaş yavaş canımı alıyor
Ümit, güne başlama sebebimiz🎈
Canımı aldığı için bıraktım ümit etmeyi.
Canıma can katıyor ümit etmek
Beklenti insanı tüketir
Kendi kendimizi kandırıyoruz işte
Bu devirde umit etmeyeceksin
Yaşama sevincimi arttıyor
Olumlu bir tarafını gerçekten görmedim
Sen yine de umudunu yitirme.
Ikiside mevcut
Kırıntılardan başka bir şey değil
Can veriyor
Tükeniyoruz.
Can veriyor
Can veriyor can☺️☺️
Canımı alıyor
Can veriyor
Can veriyir
Ümit etmiyorum
Can veriyor bana
Hic umit etmedim
Can veriyor
can veriyor
Tüketiyor
Can veriyor
Hayatimi mahvetti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?