Pazar günü burası tıklım tıklım olmalı. Biraz sorulara rağbet gösterelim://
O güzel insanlar bu zamanda atlarına binip gidemezler. Nereye gittiniz?

Pazar gününün yoklamasını almazsak, olmaz. Ve kahvesizde olmaz. 😬☕ Kimler var?
Pazar günü burası tıklım tıklım olmalı. Biraz sorulara rağbet gösterelim://
O güzel insanlar bu zamanda atlarına binip gidemezler. Nereye gittiniz?

Pazar gününün yoklamasını almazsak, olmaz. Ve kahvesizde olmaz. 😬☕ Kimler var?
Pazar günü arkadaşımla gezdikten sonra Kıbrıs gezisi bir amcanın ve dedelerimizin mezarına gitmiştik tüm ölmüşler içinde. Dün se Annemle Anne kız günü yapıp alışverişler tebessümlerle dolu bir gündü vs.
Teşekkür ederim Yengeç 😊
Rica Kova rica
Bir yere kadar iyiydi hatta gerçekten iyi gidiyordu yani arkadaşlarımdaydım Ama son dakikalarda öyle bir düştü ki öyle bir düştü ki böyle bir düşüş yok eve bir an önce kendime atıp zırlamak istiyorum.
Pazar günü geçti ben bugünümden bahsedeyim.
Temizlikle geçti ve biraz sonra da işlerle cebeleşerek geçecek 😬😬🤦♀️
Gelecek hafta gelseydin 😠
Biraz daha geç gelirsen, mezar ayırttım sana. https://youtu.be/0TVfU9yR5wM
Yoo bide soruyu okuyorum, diyorum ki içimden ne alaka bugün pazartesi derken ne zaman sorulduğuna baktım hee ben geç kalmışım dedim 😬😬sen bana şarkı gönderdin eee bende karşılıksız bırakmayım dedim
https://youtu.be/iNwSpoXnvWM
Özlemişsindir 😬😬😂
Ya yeter ya yeter! Evine bomba koyacam, göreceksin bombastik 😠
Yapmayacksın niye merakta bırakıyorsun? Gecenin gıcığı ilan ediyorum seni.
Ve bu saçma şarkıyı halen dinliyorum! Yeter ya
Efsane dedi 🙄
Senin jenarson bunu çok dinlerdi.
60'lara merhaba diyin 😬😂😂😂
Senin gibileri gibi mi düşecek 😮
Neyse ki seni seviyorum. Ama senden 1 tane daha demek, 3. Dünya savaşının başlaması demek.
O zaman sen 2. Plana atılıyorsun 🤔 çünkü en güzel o
Tamam tamam git dinlen.
Gel sana o da ayırttım ⚰️
😂😂😬😬
Şaka yaptım ya ✨🌺
🏨 333 o da sizindir. İyi günler
Elini sert vursana yüzüne.
Gelirim. Sen de tam vurur iken ben geri çekilir, sen kendi kendine vurursun 😂😬😬
Hayali bile huzur verici
Rica ederim bari 😎
Ya bilinçsizce bir de bu görüşü seçmişim 😂😬 sohbete bile bakmadım, ne dönmüş burada diye 😂😂
Zorlaaa
😂😂😂 Doğru
Cevap
16Cevap
Arkadaşıma gittim güzeldi
Günüm güzel geçti, keyfim yerine geldi...
Günüm güzel geçti
Güzel geçti akıcı bir gündü
daha da güzel olacak inşallah 🌼
Olacak BASUUU 🧘🏻♂️😂😂
Amin amin 😂
Ben varım kardeş yetmezse keyfim ve kahyası da gelir 😄
Seversin sen kdkdk
Seni zor idare ediyoz bir de onları çıkarma jfdka
Hayda oldu mu şimdi bu kdjdk
Fkfkd
Bugün kendim için hiçbir şey yapmadım kocişim için yaptım 3 kutu ağda harcadım kocamın kaşlarını aldım asffhjkkl
3 Kutu mu? Adam iyi ki fjdk
İyi miii
İyi iyi ahahahh
İdare ederdi. yarısında uyumam gerekti zaten dinlenecek tek gün olunca kendime ayırdım
Şu nabız iyi olsun 4. Kahveye kadar gideriz 🚀
Ama :/
ben bu pazar gittim antep fıstığı topladım sıcakla bunaltıcı bir gündü:)
ama bitti
Güzeldi hatta çok güzeldi bi de en sevdiğim dizinin pazartesi günü tekrar yayınlanacağını duyunca daha da bi mutlu oldum☺
Hoş geldin ebru! Dizi adı nedir 🧐
Hoş buldumm 👻 Bir Garip Aşk ❤❤❤ ayy o kadar mutluyum ki su an anlatamam cidden xjfj
İlk defa duydum 😃
Mutlu kal!
O zaman Kanal7'de denk gelirsen ben geleyim aklına💃
teşekkürler sen de🌼
🥳✨
Deniz kum güneş 🤩
Güzel bir pazardı eve geldim TV karşısına kuruldum, deşarj oldum resmeğğn. 😅
TV karşısına kuruldum yazısını okurken, doblocu eniştler canlandı gözümdee
😅Sivrisineklerde olmasa yeğen keyfim gıcır fjfjgkg
Fkfkd
Kendim için soguk kahve ve redbull aldım. Klasık pazar günü yengeç
Afiyet olsun 🥳
Redbull bir ara favori içeceğimdi, bıraktım asitliği içecekleri ://
Eyvallah yengeç.
Redbull ve elgato cold brew beraber muhteşem oluyor bak 🖤
Muhteşem şeyler, zarar veriyor. :(
Ben onların zarar vermesını yerim 😂
Harbiden de yer 😂😂😂
Kahve içemedim bugün.
Güzeldi işte klasik pazar günü.
Anneannem var o yokken ev neşeyle dolmuyormus onu farkettim.
Sabahladım, uyudum uyandım akşama doğru tekrar uyku sonra yine uyandım gecenin 1 inde uyurum herhalde.
Ruhsal olarak iyi değildim, havadan mı artık bilmiyorum ama böyle halden hale girdim bugün.
Sana iyi gelen şeyler yapsana
Kendim için değil de eve çalıştım bugün, kış hazırlıkları. Yorgunum ☹
Bitmiyordu ev işleri ☹️ geçmiş olsun 😐
Bitmez 😒 Sağol
Sen de sağ ol 😂😂
Ben niye sağoldum şimdi? Senin günün nasıldı?
Öyle içimden geldi.
Benim gün içi biraz yorgun geçti şu an iyiyim 🥳🥳
İyi ol 🦀
Sen deee 🥳🥳
Tüm gün uyudum bu çok iyi geldi.. hem fiziksel hem ruhen sifalandim zinde kalktım çok şükür. Ama nedendir bilinmez pazar günlerini hiç sevmem... genelde hobilerime vakit ayıririm.
Sabah balığa gitmek için uyandım, kalktım, zaten eşyaları hazırlamıştım. Karnım ağrıyınca gidemedim. Yattım uyudum. Uyanınca da uzandığım yerde takılmaya devam ediyorum.
Okurken yorulursunuz. Verimliydi diyebilirim. Kafamin içinde karıncalar geziyor gibi hissediyorum öyle bir yorgunluk. 🙄
hızlı ve güzel geçti. çoğu zamanımı arkadaşlarımla geçirdim, eve geleli de çok olmadı zaten. eğlenmeye ayırdığım bir gün oldu.
Yorucu geçti. Hem kışlık hazırlık, hem de ev taşıma işi bir araya gelince bittimm. Kendim için bişey yapamadım.
Oldukça yorucu ve sıkıcı geçti diyebilirim
Sıkıcılıkta geçti ise iyi
Akşama kadar iyiydi bro da bir hata yaptık çık çıkabilirsen
Çok kötü bir şey değildir inşAllah
Günüm kül kedisi den farksızdı temizliğin içinde işler bitti ama bende bittim 😏😏😏
Doğum günü kutlamaya gittim. Sonra da makyaj malzemesi aldım ve gezdim.
Bir pazartesi sendromunu daha atlatmış bulunmaktayım, çok yoğundu, yorucuydu😑
Biraz üzücüydü ama günü güzel bitirdiğime inanıyorum
yemek yaptim manga okudum falan oyle iste guzel gecti
Heç bir şey yapmadım bugün.
Panda gibi yuvarlandım yattım.
Güzeldi Vala bu sene hiç denize girmemiştim bugün girdim çok şükür:)
Çok güzel bir gündü gereksiz insanları hayatımdan attım buğün tamamen
Edirne den Bursaya yolculuk, yorgunluktan başka bir şey hissetmiyorum.
İyi yolculuklar
Günüm güzeldi. Yoğun ve keyifli geçti.
hareketli ama bir o kadar da sakin havaların bozukluğu insanları çok çabuk etkilemiş
Geç oldu ama bugün biraz garip ve hissisti içimde bi sıkıntı vardı gün bitmek bilmedi
Sadece uyudum maalesef ama şu an ingilizce çalışıyorum
koşuşturmayla geçti geçiyo
Belli, yoksun 8 - 9 gündür
yokluğum çok mu belli 🙈🤪😄
senin nasıl gidiyor? 😄
Fark ederim ben.
Benim stabil ya iyi gidiyor, şükür.
sevindim 😄
Böyle kal 📸
olur 😁🥳
anlık olarak çokkk iyi :)
Muhteşem bir gündü 10/10 🥰
Yuruyus yaptim cok sukur mukemmel gecti😊
Yine bir sıkıcı günün daha sonuna geldik
Çalıştım iş çıkışı gezdim
Güzel geçti
3 cinayet 5 silahlı soygun 2 savaş suçu
Evin içinde koşturmaca
regl ağrısından geberdim
Sıradan pazar günüydü
Kötü geçti
Ne oldu? Anlatmak ister miyiz?
Tamam tamam 😃
Kendim icin yemek yedim
Dışarıdan geldim yeni ama üşüdüm bugün
Öyle klasik
Evde oturdum
Dans ettim
Çok şükür 🙏🏻
İşle geçti
bk gibi
Spor
Yatarak😌
Hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?