Gününüz nasıl geçti neler yaptınız?

Ben bugün ilk defa ağda için kuaföre gittim normalde kendim alırdım. Biraz rahatsız ediciydi. Sonra yazlık birkaç bir şeyler aldım her şey çok pahalıydı ama. Bir tane elbise gördüm sade ve güzeldi ama çok pahalıydı alamadım içimde kaldı biraz. Akşam eve gelirken taksiye bindim camdan insanları gözlemledim çünkü insanları izlemek hoşuma gidiyor. Sonra gökyüzünü izledim sadece bir tane yıldız parlıyordu. En büyük hayallerimden biri bütün dünyadaki ışıkların kapanması ve gükyüzündeki bütün yıldızları rahatça izleyebilmek. Ama işte sadece bir tanesini gördüm bugün. Yani aslında güzel bir gündü... Aslında günümü size anlatma sebebim ben 2-3 gündür günlük falan yazmaya çalıştım çok sıkıcı geldi ama neler yaptığımı yazmayı, birilerine anlatmayı sevdiğim için yaziyim dedim. Yani banane bundan diyebilirsiniz ben öylesine yazdım zaten. Siz de yazabilirsiniz isterseniz..
Gününüz nasıl geçti neler yaptınız?
Cevapla