
"İnsanın çabası kaderidir" diye güzel bir söz bırakalım.
Neleri düşünüyorsunuz?

"İnsanın çabası kaderidir" diye güzel bir söz bırakalım.
Neleri düşünüyorsunuz?
Yaş 45 başarılarım veya başarizliklarım ki başarısızlık benim lugatimda yok olmuşsa da hatırlamıyorum. Bunları düşünmüyorum.
Tek düşündüğüm şey hayattan zevk almak ve mutlu olmak sevdiklerimle beraber...
Bazen çok gereksiz şeylerin üstüne gereksiz bir şekilde düşündüğüm oluyor. Ama bu konuda baya baya kendimi topladım. Başarısızlığa çok odaklanamıyorum. Çünkü neye çok odaklanırsam hayatıma onu çekiyorum..
Akıllı Serap 🧘🏻♂️✨
Gelecek plani yapmaya. Basarisizligi dusunemem zaman kaybi olur
Nasılsınız bakalım 😬
Iyiyiz allaha sukur 🥰 sen nasilsin? Nasil gidiyor hayat?
Ne güzel 🥳
Benim de iyi diyelim, iyi olsun. 😎
Allah iyilik versiinn ✌🏼🥰
Herkese herkese ✨
Bir çok olasılıkları değerlendirerek maddi anlamda başarıya, isteklerimi gerçekleştirmeye kilitlendim 😇
Başarısızlıklarımdan da ders almaya çalışıyorum.
Bazı başarısızlıklarımı da düşündüğüm oluyor tabi.
Cevap
9Cevap
Başarıyı düşünmeye ayırıyorum.
Eğitimlerime ve masumcuklara 😊Başarıyı düşünmeye evrene iyi mesajlar gönder ki o seninle olsun
Teşekkürler olsun. İyilik gösteren, ışık görür.
Işık görmeyen kalplerin, ışıkları görmesi dileğiyle. ✨
Bilmukabele 😊
Başarı, hırs, mücadele benim adım. Aksini düşünmek mümkün değil..
Mutfak dışında başarım yok onu da düşünmeye gerek yok, yapıyorum yiyoruz o kadar. Başarısızlığı düşünmeye harcıyorum daha çok zamanımı.
Bana bak aslan, yok dersen var olan şeyleri de göremezsin 🤨
Var olanı söyledim zaten, onu da görüyorum. 😂
Görmediğin ama aslında var olanlarda var 🤨 onları araa ☹️
Ben genelde bugün neye trip atsam diye düşünüyorum 😂
Niye trip atıyorum ki? Diye mi düşünsek 😬
Niyesi mi var 😃 canım istiyor ahaha
😬😬
Düşünmekle zaman kaybetmem, harekete geçerim direkt.
Her şey düşünce ile başlar 😐
Düşünce ile başlar hareket ile devam eder kimi var anca düşünür yerinde sayar :D
Faaliyet önemli tabi!
Çok düşünmeye kasmıyorum, beynimi yormaya gerek yok.
Tabii ki başarılı olduğunu düşünürüm sonra bunun bir hayal olduğunun farkına varıp uyurum jdjdj
Gerçekte olmuyor bari hayallerimizde başarılı olalım diyerek başarıyı düşünüyorum
İyice düşünürüm öyle harakete geçerim yapmayacağımı şey için kafa yormam
En çok düşünmemeye ayırıyorum :D
Bir de inanç, azim, arzu ekledin mi başarı tarifimiz hazır 🍜
Akşama ne pişirseme ayırıyorum ben fkfkg
Fkdkd buluyor musun
Oo oooo 1000 kişiye yemek yaparım ben de üşeniyorum fjfjg.
En iyisi meyve suyu tost 😄
Kolaya nasıl kaçınılır görüyorsunuz
😄😎
Nasıl intikam alacağıma.
İntikam almaya değer bir şey mi
Hayattan alınır en büyük intikam.
Başarılar
Başarısız olmuş isen neden Başarısız oldum bunu ararim
Başarısızlık kendiliğinden olan bir şey zaten o düşünülmez ki.
başarıyı düşünmeye ✌🏻
İndir o elini😃
ama neden 😶😅
İştee 😐
böyle yapsam 👍🏻😶
Anlaştık 👍🏻😃
işte bu 👍🏻😁
Başarı
Düşünmemeye çalışarak
Başarısızlık düşünmek
Önemsediğim şeyler değil açıkçası
Dizi ve filmlere
Başarıyı düşünmeye
Başarıya tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?