İyi yaptığım bir şeyi kötü yaptığımda yani yapamadığımda içim buruk hissediyorum. Arada olur mu öyle?

Arada iyi yaptığımız bir şeyi çok berbat yapmak da mümkün mü?

İyi yaptığım bir şeyi kötü yaptığımda yani yapamadığımda içim buruk hissediyorum. Arada olur mu öyle?
Cevapla