• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kötü hissettiğinizde ne yapmak iyi gelir?

Aphelion7
Aphelion7 Takip Et
Xper 6 Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Moodunuz düşük olduğunda nasıl yükseltirsiniz?
Kötü hissettiğinizde ne yapmak iyi gelir?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • abuzerbeycik
    abuzerbeycik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Önce açılışı Serdar Ortaç- Karabiberim ile yaparım sonra bir rabbave patlatırım ardından teri merilenirim. Sonra Kibariye'den çatlayın bakalım çat çat çat dediği eserini dinlerim. Araya ustaca kıvrılan İsmail YK www.bombabomba.com dinledikten sonra kapanışı Hırhız Ali'den yandan gelll mage kako dinlerim. Tabii bunları yaparken yanı sıra dans edip göbek atarım. Sonra üstüme bir hüzün çöker olduğum yere boyluca uzanırım biraz ağlarım ve derim ki kendi kendime “ kelmangee kako kakoooo şugarkeee mageee kakoo”.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • abuzerbeycik
    abuzerbeycik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Önce açılışı Serdar Ortaç- Karabiberim ile yaparım sonra bir rabbave patlatırım ardından teri merilenirim. Sonra Kibariye'den çatlayın bakalım çat çat çat dediği eserini dinlerim. Araya ustaca kıvrılan İsmail YK www.bombabomba.com dinledikten sonra kapanışı Hırhız Ali'den yandan gelll mage kako dinlerim. Tabii bunları yaparken yanı sıra dans edip göbek atarım. Sonra üstüme bir hüzün çöker olduğum yere boyluca uzanırım biraz ağlarım ve derim ki kendi kendime “ kelmangee kako kakoooo şugarkeee mageee kakoo”.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

33

Cevap

33

Cevap

  • diipsizkuyuu
    diipsizkuyuu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Normalde modum düşükse, en dipte yaşarım bu duyguyu... Ve bir şeyin olup, sıkılıp neşelenmeyi istediğim anı beklerim. Zira o duyguyu yaşamayı engellersem, bu sefer de özgürlüğüm kısıtlanmış gibi hissedeceğim. Zaten bir süre sonra sıkılıyor canım, bunalıyorum. İster istemez aynı modda kalamam.

    En dipte yaşarken de duygumu, üzücü şarkılar, melodiler, kendimi strese, komplekse sokacak şeyler arkadaşım olur. Ama bir sure sonra şarkılar, fotoğraflar anlamsiz gelmeye başlar. "Ne yapıyorum ben ya?" derim resmen...

    Ha, hemen acilen neşelenmem gerekiyorsa, yani o duyguyu yaşamak, o an için çok ağır geliyorsa da; kafamı dağıtacak şeylerle uğraşırım: komik şeyler izlemek, o an canımı sıkan şeyle ilgili faydalı bir şey izlemek/okumak, vb. gibi.

    2
    7 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Bir gun filan olsa bende duyguyu yaşamayı tercih ederdim bu aralar süreli böyleyim anlık iyi hissetsem bile 1-2 saat sürüyor sonra yine kötü hissediyorum

      Yorumla
    • diipsizkuyuu
      diipsizkuyuu
      +1 yıl

      Depresyonda olabilir misin? Hiç bir uzmana gitmeyi düşündün mü?

      Depresyon ihmale gelmez bir hastalıktır zira. Depresyon yüzünden insanlar intihara sürüklenebiliyor, aman dikkat diyeyim.

      Yorumla
    • diipsizkuyuu
      diipsizkuyuu
      +1 yıl

      Ben de seneler önce, depresyondaydım diye başladım tedaviye, ama daha kötü oldum, verilen ilaçlar yüzünden. Meğerse sonradan anlaşılıyor ki "bipolar"mışım, depresyon dedigim dönem de hastalığımın "depresif" dönemiymiş 😬 işte, doğru teşhis çok önemli, birden fazla doktora gitmeye önem ver o yüzden 😌

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Daha dönemsel bir şey olduğunu düşünüyorum ya devam ederse uzmana giderim de şimdilik gerek yok galiba geçer bir kaç güne

      Yorumla
    • diipsizkuyuu
      diipsizkuyuu
      +1 yıl

      Anladım, en iyi sen bilirsin kendini tabii, doğal olarak. Ben kulağına kar suyu kaçırmak maksadıyla söylemek istedim sadece 😊

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 💐

      Yorumla
    • diipsizkuyuu
      diipsizkuyuu
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek 😇

      Yorumla
  • abuzerbeycik
    abuzerbeycik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Önce açılışı Serdar Ortaç- Karabiberim ile yaparım sonra bir rabbave patlatırım ardından teri merilenirim. Sonra Kibariye'den çatlayın bakalım çat çat çat dediği eserini dinlerim. Araya ustaca kıvrılan İsmail YK www.bombabomba.com dinledikten sonra kapanışı Hırhız Ali'den yandan gelll mage kako dinlerim. Tabii bunları yaparken yanı sıra dans edip göbek atarım. Sonra üstüme bir hüzün çöker olduğum yere boyluca uzanırım biraz ağlarım ve derim ki kendi kendime “ kelmangee kako kakoooo şugarkeee mageee kakoo”.

    1
    0 Yorumla
  • pineappletea
    pineappletea Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Motivemi düşüren bir şey olduğu an odağımı başka bir şeye yönlendiririm. Video-film-dizi izlemek, haber okumak, bir şeyler araştırmak veya insanlarla iletişime geçmek olabilir. Ama aslında kötü hissettiğimde insanlarla pek konuşmama taraftarıyım. Hem içimden gelmiyor o tür bir ruh halindeyken, hem de karşı tarafın da enerjisini düşürmek istemem.

    1
    1 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Sanırım kötü hissediyorum bende bilemedim

      Yorumla
  • Güçlüşahıs
    Güçlüşahıs Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Kötü hissettiğimiz durumda en iyi dua gelir Kuranı Kerim iyi gelir Namaz gelir ailen ile konuşmak iyi gelir ve sevdiğin insanla konuşmak da kötü hislerimizi unutturur

    1
    4 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Evet ama her zaman moodunu yükseltmiyor

      Yorumla
    • Güçlüşahıs
      Güçlüşahıs
      +1 yıl

      Herzaman yükseltiyor çünkü huzura bunlardan başka birşey ile ulaşılamaz bir sıcak sohbet eğlenmenin yerini tutmaz

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Evet demek istediğim şey bu aralar anlık yüksekse bile daha sonrasında kötü hissediyorum aynı şekilde

      Yorumla
    • Güçlüşahıs
      Güçlüşahıs
      +1 yıl

      Peki biraz bahsedermisin nelerden dolayı kötü hissediyorsun

      Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.

    Aynaya bakıyorum, vazgeçmek sana yakışıyormu diyorum. Haydi yeniden başla, sayısız kere yapma hakkın var, ölmemişsen devam et diyorum.

    2
    4 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Baya yakışıyor gibi aslında 😂

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Yok yok ben yakıştırmıyorum asker :)

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Tamam albayım 🙋( bu o emoji değil ama önemli olan niyet😂)

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Tamamdır :)

      Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı.

    Şu sıralar tam da bu durumdayım. Aklımda bir şey var yapmadım henüz. Yapınca iyi olacağımı düşünüyorum hatta eminim.

    2
    5 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Daha fazla erteleme ozaman😊

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      En kısa zamanda inşallah :)

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      teşekkür ederim güzel dileğiniz için :)

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Rica ederim☺️

      Yorumla
  • cgrfsvşcısı
    cgrfsvşcısı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Bir duş al, keyifli bir müzik dinle, film aç
    Çikolata ye, hayal kur, umutlu olmaya çalış, ve herseyin hayırlısı için dua et 🌺

    1
    1 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Denerim 🌼

      Yorumla
  • CodingMan
    CodingMan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 92%
    +1 yıl

    Yemek yap. Dışarı çık yürü. Arkadaşıma git muhabbetüm dibine vur

    1
    6 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      İlk ikisini denedim ama pek değişmedi

      Yorumla
    • CodingMan
      CodingMan
      +1 yıl

      Güzel bi film aç izle

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      İzleyemiyorum ki 10dk olmadan sıkılıp çıkıyorum sürekli durdurarak izliyorum

      Yorumla
    • CodingMan
      CodingMan
      +1 yıl

      Sevgilin falan yok mu

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Yok

      Yorumla
    • CodingMan
      CodingMan
      +1 yıl

      Olsaydı. Onunla takılmak eğlenceli olurdu

      Yorumla
  • Elenduil_
    Elenduil_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Selâmün aleyküm,

    Moodumu yükseltmek için ibadet ederim, dua falan ederim moodumu o şekilde yükseltirim. Moodumu daha fazla düşürmek için dram, slow şarkılar dinlemem. Youtube'dan dini videolar falan izlerim öyle huzur bulurum.

    1
    0 Yorumla
  • Melihh17
    Melihh17 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Şayet sebebi tembellikten kaynaklı, hiçbir şey yapmamaksa, araştırma yap kendine, seni geliştirebilecek şeyler bulmaya çalış (yeni bir hobi, yazı güzelleştirme, çevre düzeni, dil öğrenmek) ya da hepsini unut evi şöyle bi dip bucak temizle bişeyin kalmaz)

    1
    0 Yorumla
  • berillanız
    berillanız Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    Merhabalar öncelikle gün içinde kendimi birden fazla kötü hissettiğim oluyor genelde makyaj yaparak ya da film izlemek iyi geliyor ya da alışveriş yapmak

    1
    0 Yorumla
  • Diana_08
    Diana_08 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Müzik dinlemek , çikolata yemek , temiz hava almak , hayvanları sevmek , fast food yemek , çizim yapmak 😇

    2
    0 Yorumla
  • SσɳKαɱҽʅყα
    SσɳKαɱҽʅყα Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Daha bugün ağlamaya çalıştım olmadı bir şeyler yok olmuş ben de kalbimin nasırlaştığını hissediyorum sadece

    1
    0 Yorumla
  • babilgüzeli
    babilgüzeli Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl

    Bağırıp çağırmak, müzik dinlemek, kafa dengi biriyle muhabbet etmek iyi geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ
    ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Türkü dinlerim kendi halimde takılırım o ara uyuya kalırım

    1
    0 Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Yükseltemiyorum. Şu an da modum düşük ne yapsam düzelmiyor. Bıraktım artık bende

    1
    0 Yorumla
  • Aleyy05052000
    Aleyy05052000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Serdar Ortaç dinleyip temizlik yapıyorum oh mis gibi oluyor göbek ata ata

    1
    0 Yorumla
  • Rossalindaa
    Rossalindaa Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 77%
    +1 yıl

    Kendi başıma kalıp müzik dinlemek, sahilde yürümek.

    1
    0 Yorumla
  • AgentKid
    AgentKid Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ben hep kötüyüm, geceleri nescafe mocha yapıp gökyüzünü izlerim yıldızlara bakarım.

    1
    0 Yorumla
  • midnightramblerr
    midnightramblerr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya biriyle konuşmak ya da gezmek yoksa hiç bir şey iyi gelmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • diloşşş_000
    diloşşş_000 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Ankaralı namik esliginde bol acilı lahmacun yiyorum 😢

    1
    0 Yorumla
  • Samsas13
    Samsas13 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ya müzik dinliyorum ya da b** gibi sesimle gitar çalıp şarkı söylüyorum beynim dinleniyor ve çok eğleniyorum böylece.

    1
    0 Yorumla
  • Urtica-Dioica
    Urtica-Dioica Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Modumu düşüren şeye göre değişir bu sorunun cevabı

    1
    4 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Sebebinden emin değilim

      Yorumla
    • Urtica-Dioica
      Urtica-Dioica
      +1 yıl

      Sebebinden emin ol derim.
      Çünkü ona göre davranman icap eder.

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Nasıl? Hem bir sürü sebep var hemde hiçbir sebep yok

      Yorumla
    • Urtica-Dioica
      Urtica-Dioica
      +1 yıl

      Bir sürü sebep varmış işte.
      Onları çözmek için kafa yor.
      Bunu yaparkende seni güçlü ve huzurlu hissettirecek şeylerlede ilgilen

      Yorumla
  • Hazall8
    Hazall8 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 82%
    +1 yıl

    Moodumun düşük olmasını seviyorum

    1
    2 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      İlginç 😂

      Yorumla
    • Hazall8
      Hazall8
      +1 yıl

      Evet ya, böyle daha iyi hissediyor gibiyim 😂

      Yorumla
  • Taşikardit
    Taşikardit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Sevdiğin ya da hobin olan şeyleri yapabilirsin.

    1
    3 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Onları da yapmak istemiyorum

      Yorumla
    • Taşikardit
      Taşikardit
      +1 yıl

      İstememen normal o an canın fazla bişey istemez ama yaparsan farknedeceksin modunun değiştiğini

      Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Yaptım sevdiğim şeyleri ama pek değişmedi anlık moodum yüksekse bile geri düşüyor bu aralar gario

      Yorumla
  • YellowFeverTurcoGirl
    YellowFeverTurcoGirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Uyumak...
    Bu arada Eig , xper varsa çok sevinirim yanlış anlama bn dilenci değilim.

    1
    0 Yorumla
  • Essbeyy
    Essbeyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    İbrahim Tatlıses- kop gel günahlarından aç ve müziğin ritmine bırak kendini

    1
    0 Yorumla
  • necladnş
    necladnş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Moral düştümü yükseltmek çok zordur

    2
    0 Yorumla
  • Kadriye5434
    Kadriye5434 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben hep kitaplarıma sığınırım 😊

    1
    0 Yorumla
  • Bi_miteologg
    Bi_miteologg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Uyku ya da kendimle kalıp düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • fiT_suFle
    fiT_suFle Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Arabayla çıkıp dolaşmak

    1
    0 Yorumla
  • Enser_
    Enser_ Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 78%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 500 cevap paylaştı.

    ben biraz fazla içioyurm oyle durumlarda

    1
    0 Yorumla
  • archcoder
    archcoder Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 44%
    +1 yıl

    Genelde müzik dinlerim veya oyun oynarım.

    1
    0 Yorumla
  • seninbenananiavradnı
    seninbenananiavradnı Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Uyumak, müzik dinlemek

    1
    0 Yorumla
  • Diwing
    Diwing Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 76%
    +1 yıl

    Yalnız kalmak iyi gelir

    1
    0 Yorumla
  • Gokhanclsknn
    Gokhanclsknn Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 586 cevap paylaştı.

    Müslüm babba dinleyerek

    1
    0 Yorumla
  • Lucky446
    Lucky446 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Kitap okumak ve uyumak iyi geliyor bana

    1
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Yürüyüş yapıyorum birde müzik iyi geliyor bana.

    1
    0 Yorumla
  • MorkZockorborg
    MorkZockorborg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Evdekilere sataşiyorum

    1
    0 Yorumla
  • PatavatsızHerif
    PatavatsızHerif Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Grinko dinlerim iyoc yerin dibine sokarım 😅

    1
    0 Yorumla
  • yakışıklıvedengesiz
    yakışıklıvedengesiz Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışarıda itlik yapmak

    1
    0 Yorumla
  • olgnnitto
    olgnnitto Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    yapacak bişey bulamam

    1
    0 Yorumla
  • Hellfart
    Hellfart Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    kahve iyi bi müzik spor ve...

    1
    0 Yorumla
  • pembeodaboyasi3
    pembeodaboyasi3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kahve müzik sevdiğim biriyle sohbet

    1
    0 Yorumla
  • Misya34
    Misya34 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    seks sonrası uyku iyi geliyor

    1
    0 Yorumla
  • 1986BULL
    1986BULL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Saga sola sataşmak hoş oluyor

    1
    0 Yorumla
  • ParadiseSX
    ParadiseSX Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tatile gitmek isterim

    1
    0 Yorumla
  • _ladylike
    _ladylike Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendimi gömmek iyi gelecektir.

    1
    0 Yorumla
  • Sunrise_sunset_
    Sunrise_sunset_ Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Müzik iyi gelir

    1
    0 Yorumla
  • SilahsızKuvvetler_
    SilahsızKuvvetler_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Müzik, sigara.

    1
    0 Yorumla
  • exeberia_yeni
    exeberia_yeni Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Dua okurum zikir cekerim

    1
    0 Yorumla
  • dryabztp
    dryabztp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Poyraz Karayel izlemek

    1
    0 Yorumla
  • mustih8329
    mustih8329 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Arkadaşlarımla konuşurum

    1
    0 Yorumla
  • Dogrusoyleyenpinokyo
    Dogrusoyleyenpinokyo Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kulaklığımı takıp resim çizerim

    1
    0 Yorumla
  • sütkardeslerimm
    sütkardeslerimm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Müzik veya uyurum

    1
    0 Yorumla
  • CatMann
    CatMann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 93%
    +1 yıl

    Gitar çalarım

    1
    0 Yorumla
  • _kirazçiçeği_
    _kirazçiçeği_ Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Uyumak

    1
    0 Yorumla
  • fmmxmxcj
    fmmxmxcj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    tatlı yemek sanırım

    1
    2 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Kiloları oyüzden aldım zaten😂

      Yorumla
    • fmmxmxcj
      fmmxmxcj
      +1 yıl

      😂 sinir edenler utansın vicdansızlar

      Yorumla
  • baslatuyeligi
    baslatuyeligi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Arabayla dolaşmak

    1
    2 Yorumla
    • Aphelion7
      Aphelion7
      +1 yıl

      Arabam ve ehliyetim olsa olabilirdi tabi

      Yorumla
    • baslatuyeligi
      baslatuyeligi
      +1 yıl

      Olur olur

      Yorumla
  • esenyurt_bahcesehir
    esenyurt_bahcesehir Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Gezmek

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kötü hissettiğinizde ne yapmak iyi gelir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kötü hissettiğinizde size ne yapmak iyi gelir? 37 cevap verildi
Kendinizi kötü hissettiğinizde ne yapmak iyi gelir? 19 cevap verildi
Kötü hissettiğinizde neler yapıyorsunuz? 17 cevap verildi
Kötü hissettiğinizde neler yapıyorsunuz? 29 cevap verildi
Kötü hissettiğinizde ne yaparsınız? 21 cevap verildi
Kötü hissettiğinizde ne yaparsiniz? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨