Geçmiş ve gelecek arasında gidip geliyorum sınav senemdeyim bunu aşmam lazım ne yapayım?

Ders çalışmam lazım o yüzden evdeyim evden dışarı çıkamıyorum evde kalınca da kafayı yiyorum sıyırıyorum korkuyorum türkiyenin en kötü üniversitelerinin en kötü bölümlerini kazanırım diye bu sene 2. mezunluğum bu sene istediğim gibi gelmedi sonuç seneye de aynısını yapmaktan korkuyorum oturdum bunu kafaya takıyorum ailemle de anlaşamıyorum sevmiyorum zaten onların geçmişte bana yaptıkları aklıma geliyor iyice çıldırıyorum bu sene geçen seneden de kötü geçiyor akşamları desen zar zor uykuya dalabiliyorum geçen sene kafayı yastığa koyduğum an uyurdum şimdi yok 3-4 saat uykuyla ayakta durarak ders çalışıyorum of bu yıl bir yeri yazıp gitmesemiydim diyordum mezuna kalarak hata mı yaptım acaba bu aileyle az kaldı tımarhanelik olmaya

Geçmiş ve gelecek arasında gidip geliyorum sınav senemdeyim bunu aşmam lazım ne yapayım?
Cevapla