Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Hala çocuk ve büyümeye hiç niyeti yok.. Onu kaybedersem zaten yaşamanın da bir anlamı kalmaz.. İnsanı insan yapan bence o saf ve temiz duygularını bir parça da olsa derinlerde bir yerlerde muhafaza edebilmesidir bence.. Çocukluk hissiyatı ortadan tamamen kaybolursa robotlaşırız.. İnsanın yaşı kaç olursa olsun bedenen değişiyor aslında ve bazı alışkanlıkları değişiyor sadece onu anladım.. Keyifli günler..
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O çocuk hep benimle kalır hiç ölmez sanıyordum. Ama büyüdüm, olgunlaştım ve eskisi gibi çocuksu değilim sanki. Bilemiyorum sanki zaman geçtikçe ondan uzaklaşıyorum. Ama onu kaybetmekten çok korkuyorum. O içimdeki çocuk olmadan ölürmüşüm gibi hissediyorum. Sanki ben ben olmaktan çıkıyormuşum gibi. Ve ben olgunlaştığım her an o çocuk ölüme daha çok yaklaşıyor sanki. Ve ölüme yaklaştıkça da bana kızıyor, küsüyor...
İçimdeki çocuk hiçbir zaman ölmedi onun ölmesine asla izin vermeyeceğim çocuk ruhlu olmayı çok seviyorum En ufak bir şeyden bile mutlu olabiliyorum çok naif bir insanım
İnsanlardan nefret ediyorum ama yalnızken de canım sıkılıyor :D içimdeki çocuk, ben yaşadığım sürece yaşamaya devam edecek zaten zaptedemiyorum, içimde olsa sadece iyi.
Herkes itici geliyor, yalnız takılmayı seviyorsun kendi köşende.. boş lakırdılara tahammülün yok, boş konuşanları boğasın geliyor, vs... bunların hepsi senin bir zamanlar hep susup içine atmandan.. hipersensible yani aşırıhassas bir kişiliğe sahip olmandan kaynaklanıyor 😓
Hocam valla nette gördüm ben de. Dedim ki neden yapmıyım. Yalnız çıta aralarını dar yapmışım sadece minnak olanlar sığdı. Büyük araçlar kaldı elimde bir lastik daha alıp geniş yapıcam onlar için de