Dış görünüş olarak gayet iyisin karakter konusunda bir şey diyemiycem bir insanın karakterini görünüşünden anlayamazsın onunla belirli bir süre vakit geçirmen gerekir.
Tahminin doğru, kendini begeniyorsun yasina göre genç göstermen hosuna gidiyor olabilir güçlü bir kadınsın bu erkeklerin sana yaklasmasini zorlaştırıyor
Sosyalleşmeyi seven , ciddi ilisidense takilmalik iliskileri seven, kadınları maddiyat ile etkilemek isteyen, ekonomik durumundan ozguven alan birisin bence.
Normalde insanların gözlerinden az çok fikir sahibi olabiliyorum ama seni hiç çözemedim nedense 😀 yine de biraz sallayayım bari, detaycı, bazı şeyleri kafaya takan bazen umursamaz, ani parlayıp sönen 🙄
Bilemedin hiç bakmam hatta 😀 Bence sen biraz utangaç birine benziyorsun kendini güzel hissetmedigin zamanlar oluyor bazende fiziginle ilgili seylere takıyorsun
Ben yapayım o zaman, dıs görünüşüne özellikle fizigine önem gösteren ama erkekte dis görünüşü 2. planda tutan sevdiklerine karsi cok sıcakkanlı yeni tanistiklarina karsi biraz daha soğuk birisin bence
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence son zamanlarda düşüncelisin. eğlenceli ama bir yandan da olgun gibi
Bence sen asosyal birisin ask isleriyle fazla ilgilenmiyorsun uzaya ya da yazılıma merakın olabilir, zekaya önem gosteriyorsun
Saol kardeşim
Dış görünüş olarak gayet iyisin karakter konusunda bir şey diyemiycem bir insanın karakterini görünüşünden anlayamazsın onunla belirli bir süre vakit geçirmen gerekir.
Tam önden poz vermemişsin insanların yorumlarını çok önemsiyor ve değer veriyorsun
Tahminin doğru, kendini begeniyorsun yasina göre genç göstermen hosuna gidiyor olabilir güçlü bir kadınsın bu erkeklerin sana yaklasmasini zorlaştırıyor
Tam tuttu
Fotografini kaldirmissin yoksa devam edebilirdim 😀
Ay yok yorum yap diye koydum zaten teşekkür
Hee rica ederim :) Bu sitede fotograf koymak akıl karı değil zaten dogru bir karar
Olur eğlenceli çok iyi birine benziyorsun
Sosyalleşmeyi seven , ciddi ilisidense takilmalik iliskileri seven, kadınları maddiyat ile etkilemek isteyen, ekonomik durumundan ozguven alan birisin bence.
İnsan sarrafı olmuşsun sen reis meslek neydi acaba?
Yanlış anlama ha yorumlarımı, bilgisayar mühendisi
Yok anlamam doğru söylüyorsun inkar etmiyeceğim
Olur ama ben çözemedim
Seksi görünmek senin icin önemli erkekleri etkilemekten, cilve yapmaktan, kaba bir tabirle agizlarinin suyunu akitmaktan keyif alıyorsun
Tövbe tövbee yok daha neler
Gördüğüm zaman aklımda canlanan düşünce bu, siz de tahmin etmeyi deneseniz? :)
Fotografinla ilgili bir uyarida bulunacağım özelden yazsana
Sen yazsana ben yazamiyorum takip etmiyorsun diye
Normalde insanların gözlerinden az çok fikir sahibi olabiliyorum ama seni hiç çözemedim nedense 😀 yine de biraz sallayayım bari, detaycı, bazı şeyleri kafaya takan bazen umursamaz, ani parlayıp sönen 🙄
Sondaki haric hepsi dogru asiri sakinimdir hic sinirlenmem bazen karsidakileri cildirtir bu
Uyarını buradan yapabilirsin mesaj kullanmıyorum
Fotografinda shop yaptigin cok belli oluyor bence her türlü güzelsin ama insanlar kandirilmaktan hoslanmaz
biraz cabuk kandırılırsın gibi
Evet iliskilerde iyi niyetliyim aldatmam ve kolay kolay yalan söylemem, profildeki sensen ben de değerlendireyim?
evet
Özgürlüğüne düşkün arkadaş grubu ile takılmayı seven insanlarin ne düşündüğünü fazla kafasina takmayan birine benziyorsun
Kolay anşılabilen , eğlenceli biri
Reis sende hayatını spora adamış kari kizdan uzak, full motive birine benziyorsun
nokta atışı attın 👍 ben bildim mi?
Evet
Sen insanları gözüyle çok süzen biri gibisin
Bilemedin hiç bakmam hatta 😀 Bence sen biraz utangaç birine benziyorsun kendini güzel hissetmedigin zamanlar oluyor bazende fiziginle ilgili seylere takıyorsun
E hemen hemen yakaladın bro
Hiç ciddi ilişkin olmamış olabilir mi?
Evet. İnsan sarrafı mısın be adam
Peki sen çok gamsız biri misin
Evet nokta atışı 😀 yeni tanıştığın kişilere karşı hemen ısınamama var mı sende
Yok tam tersi hemen ısınırım zaman geçtikçe sevmemeye baslarım
Ben de aynı sekilde cabuk isinip zamanla soğuyorum
Saf birisi gibi duruyorsun (Olumlu anlamda)
Evet insanlara kötülük yapmayi düşünmem güvenirim
Kim yapiuo
Karşılıklı yapiyoruz önce sen yap
Ben yapamiyom
Ben yapayım o zaman, dıs görünüşüne özellikle fizigine önem gösteren ama erkekte dis görünüşü 2. planda tutan sevdiklerine karsi cok sıcakkanlı yeni tanistiklarina karsi biraz daha soğuk birisin bence
Obuuuaa doğru teşekkürler
Rica ederim sen de yapsaydin iyiydi :)
Ama ben hiç anlamıyorum maalesef ndjdhd
Ahhshdhdh fal bakmayi bilirsen atayim bir ara öyle yap sende
Onu da bilmiyorum hsjhdd
Ahshhddhb ne bilirsin peki