Enerjim çok düşük olduğundan ilk buluşmalarda hep kaybediyorum. Nasıl kendime gelebilirim?

bundan dolayi ilk bulusmalarda hep kaybediyorum nasil kendime gelebilirim

Enerjim çok düşük olduğundan ilk buluşmalarda hep kaybediyorum. Nasıl kendime gelebilirim?
Cevapla